گوناگون

نگاهی به کنسرت اخیر مدونا با نمادهای مخوف ایلومیناتی در آمریکا + فیلم

نگاهی به کنسرت اخیر مدونا با نمادهای مخوف ایلومیناتی در آمریکا + فیلم

مدونا، خواننده معروف هالیوود باز هم با به کارگیری نمادهای ایلومیناتی در کنسرت اخیرش در دالاس آمریکا خبرساز شد.

به گزارش پارسینه، مدونا خواننده آمریکایی طی سال های اخیر به یکی از چهره های منفور هالیوود تبدیل شده است؛ صحبت از ایلومیناتی بودن او مربوط به امروز و دیروز نیست ؛ چه اینکه در سال ۲۰۱۴ آهنگی را به نام ایلومیناتی خواند که بسیار حاشیه برانگیز شد.‌

البته مدونا بلافاصله توضیح داد که قصد دارد این کلمه را در معنای قبلی آن یعنی "روشنفکر" نشان دهد.

IMG_20240416_135519_452

از رفتارهای او در برنامه های اخیرش نظیر پرت کردن بطری های نوشیدنی به سوی تماشاگران یا حرکات زننده جنسی که بگذریم، کنسرت های مدونا یک مراسم شیطان پرستی عجیب و غریب است. 

 

کافی است نگاهی به کنسرت اخیر مدونا با نمادهای مخوف ایلومیناتی در دالاس آمریکا بیاندازید. 

وی آهنگ the beast within، را با مراسم آیینی عجیب و غریبی روی صحنه می برد، شعله های آتش در تمام صحنه وجود دارد و مدونا با لباس و شنلی قرمز دیده می شود اما اصل اجرا مربوط به گروه او است که حرکات نمایشی و آیینی انجام می دهند.

بعد از این اجرا بسیاری معتقد بودند که نمایش شب هنگام مدونا، جشن بزرگ فرقه ایلومیناتی بود.

IMG_20240416_135442_008

البته این اولین کنسرت مدونا نیست که صراحتا از نمادهای ایلومیناتی استفاده می کند، وی در اجرای سوپربول نیز با تاجی شاخدار به سر صحنه می آید و نماد چشم جهان بین در اجرا او را همراهی می کرد.

با این حال همه چیز به کنسرت و آهنگ های او ختم نمی شود؛ مدونا نشان داده است که در استایل و طریقه لباس پوشیدن و زیورآلات نیز به شدت علاقه ای عجیب به ایلومیناتی دارد. 

نشان دادن شاخ شیطان به طرفدارانش، لباس های قرمز، اکسسوری هایی مثل صلیب وارونه، ستاره پنج گوشه معکوس، از پر طرفدارترین نمادهای مورد استفاده او در لباس ها و استایلش است.

پیدایش ایلومیناتی

ایلومیناتی در سال ۱۷۷۶ به دست ادم ایزهاوبت در آلمان و با هدف ایجاد جوامع لائیک در اروپا و مقاومت دربرابر گسترش نفود دین به این قاره تشکیل شد.

اعضای این گروه به مرور زمان از «توطئه گرانی خرابکار» به «سلطه گرانی بیرحم» تبدیل گردیده اند که هدف اصلی و اساسی شان حفظ قدرت و استیلای خود بر مردم است. 

در واقع اعضای گروه "ایلومیناتی" با هدف شستشوی مغزی مردم به صنعت هایی مانند رسانه و تفریحات و موسیقی روی آورده اند، و آن ها متهم اصلی ده ها جنگ و انقلاب خونین در جهان هستند.

این گروه معتقد به بی عدالتی و گسترش خشونت، نفرت و شهوت رانی هستند.

برخی از مهم ترین نمادهای ایلومیناتی عبارتند از: شماره ۶۶۶، صلیب وارونه، صلیب شکسته، چشم جهان بین که در بالای هرم قرار می گیرد و نشان از کنترل دارد، تبر رو به پایین (ضد عدالت)، سر بز شاخدار(خدای جادو)، هرج و مرج یا آنارشی، ستاره پنج گوشه معکوس، دست شیطان یا دست شاخدار، آنخ ( شهوت رانی).

این نمادها توسط ستارگان هالیوود در آهنگ و موزیک ویدیو ها و کنسرت ها بسیار به کار گرفته می شوند.

نمایش این کنسرت ها اگرچه ظاهراً پیش پا افتاده و در ساده ترین تعبیر، نمایش هایی زیبا به شمار می آیند اما بر بعد پنهانی و مخفی این سازمان که زیربنای کل اجراهای ستارگان هالیوود را در برمی گیرد، تاکید دارد.

حجم ویدیو: 4.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار