گوناگون

فال ابجد امروز ۱۰ اسفندماه

فال ابجد امروز  10 اسفندماه

| فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات امروز 10 اسفندماه را در ادامه مشاهده میکنید.

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

امروز حسابی سرتان شلوغ خواهد بود و مدت زیادی را بیرون از خانه سپری خواهید کرد.شاید مجبور شوید برخی کارهایتان را نصفه و نیمه رها کنید تا بتوانید سرو سامانی نسبی به وضعیتتان بدهید. با بررسی هایی که انجام یم دهید در می یابید یکی از وسایل برقی منزلتان نیاز به تعمیر دارد و باید وقتی را در نظر بگیرید تا به آن رسیدگی کنید یا به تعمیرکار بسپارید.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

دوست دارید در کنار همسرتان بیشتر وقت بگذرانید و برای انجام برخی کارهایتان به شما کمک کند. در نظر داشته باشید برای اینکه از طرف مقابلتان بخواهید با شما همراهی کند باید از قبل با او هماهنگ کنید. شاید او برنامه ی دیگری برای روزش در نظر داشته باشد.با یکی از دوستانتان در یکی از شبکه های مجازی بحث های طولانی مدتی خواهید داشت که می تواند دیدگاه شما را تغییر دهد.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

نسبت به دوست یا همسرتان شک و تردید هایی دارید و به همین جهت کمی آشفته و عصبی هستید.بهترین کار این است که در این مرود با او در مورد احساساتتان صحبت کنید و از او بخواهید این شک و تردید را بر طرف کند. با یکی از همکلاسی های سابقتان برخورد خواهید کرد اما هر دوی شما تغییرات زیادی کرده اید و دیگر مثل سابق با هم احساس صمیمیت نمی کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

در محل تحصیل یا کارتان شخصی در حال تفرقه اندازیست و یا پشت سر شما حرف هایی زده است.نسبت به چنین افرادی بی اعتنا باشید و تنها کافیست تلاش کنید تا مثل همیشه کار درست را انجام دهید. در حال حاضر انگیزه اتان را برای ادامه ی تحصیل یا انجام کارهای پیشینتان از دست داده اید. شاید کمی استراحت کردن بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

امروز را دوست دارید با شخصی که به تازگی آشنا شده اید بگذرانید.این کار می تواند شناخت شما را از شخص مقابلتان بالا ببرد و بتوانید با طرز فکر و منش او آشنا شوید. خبرهای خوبی در مورد یکی از عزیزانتان خواهید شنید که باعث می شود تمام روز شاد باشید و بتوانید با انرژی بیشتری به کارهایتان بپردازید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

دوست دارید برخی کارهای روزانه را با همسر یا دوستتان انجام دهید و همین دلیلی باشد تا با هم صمیمیت و ارتباط بیشتری برقرار کنید. برای این موضوع می توانید از کارهای ساده مانند رسیدگی به گل ها یا انجام یک کار هنری مشترک شروع کنید ، دوست دارید با یکی از اعضای خانواده تان به پیاده روی بروید و خودتان را ار افکار منفی نجات دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

در زمینه مالی به سود خوبی رسیده اید ولی دوست دارید در کار جدیدی سرمایه گذاری کنید اما باید کمی بیشتر به تحقیق بپردازید.شاید صحبت کردن با افراد پر تجربه بتواند به شما ایده ی خوبی بدهد. از همسر یا دوستتان انتظاراتی دارید و فکر می کنید شخص مقابلتان باید مسئولیت پذیر تر باشد. صحبت کردن در مورد انتظاراتتان می تواند حالتان را بهتر کند.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

وضعیت شغلیتان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و این شما را نگران کرده است. امروز زمان خوبیست که بتوانید در مورد نگرانی هایتان با رئیستان صحبت کنید. همسرتان از شما دلخور است و دلیل آن این است که به اندازه کافی به او توجه نمی کنید. شاید بهتر باشد در برخی رفتار هایتان تجدید نظر کنید و احساساتتان را نسبت به او بروز دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

روحیه شما به کلی با روزهای گذشته تفاوت پیدا کرده است.امروز سرشار از انرژی و اشتیاق هستید و دوست دارید دست به کارهایی بزنید که سرشار از هیجان و شور هستند. اگر به فکر یک سرگرمی پر هیجان یا رفتن به شهر بازی هستید؛ از دوستان خود غافل نشوید که آن ها هم مایل هستند با شما وقت بگذرانند.پس با دوستان نزدیک خود تماسی بگیرید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

امروز دوست دارید زمانی را رسیدگی به سلامتیتان اختصاص دهید .حتی رفتن به پزشک و چک آپ می تواند برای شما پیشنهاد خوبی باشد. به زودی قصد دارید شخصی را تحت تاثیر قرار دهید اما برای این کار نیاز به تلاش زیادی ندارید چرا که شما از جذابیت و هوش زیادی برخوردار هستید و می توانید اوضاع را به نفع خودتان تمام کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

در یک جلسه شرکت خواهید کرد که از لحاظ کاری کاملا به نفع شما تمام خواهد شد همچنین ممکن است برنامه کاری شما را فشرده تر کند و نتوانید به اندازه ی گذشته در خانه حضور پیدا کنید. با شخصی در رابطه هستید که فکر می کنید همان نیمه ی گمشده ی شما است.بهترین کار این است که هنگام صحبت کردن کاملا صادق باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

به زودی به مراسم های مختلفی دعوت خواهید شد که باید برای حضور در آ« ها خریدهایی را انجام دهید یا به ظاهر خودتان بیشتر رسیدگی کنید. همسر یا دوستتان از شما توقعاتی دارد. این توقعات ابدا بیجا نیست و شما باید به او حق بدهید از دست شما دلگیر باشد. می توانید در یک فضای آرام با هم در این مورد صحبت کنید و راه حلی برای آن پیدا کنید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار