گوناگون

یکتا ناصر دوباره به نوشته های منوچهر هادی واکنش نشان داد!+فیلم

 یکتا ناصر دوباره به نوشته های منوچهر هادی واکنش نشان داد!+فیلم

یکتا ناصر با انتشار ویدیویی جدید، نشان داد ماجراهای او، منوچهر هادی و یک دختربچه معصوم همچنان ادامه دار است.

به گزارش پارسینه، دعوای شب عیدی دو عضو شناخته شده سینمای ایران را حتما تماشا کرده‌اید. بگوی مگوی اینستاگرامی و گریه‌های مادرانه و طلب کمک از دستکاه قضا برای حل مشکل شخصی ایشان در تعطیلات.

یکتا ناصر تلاش دارد از ظرفیت رسانه٬ای خود برای حل مشکلش در روزهای تعطیلی استفاده کند تا دخترش در تعطیلات کنارش باشد!

همزمان گریه‌هایش را در اینستاگرام منتشر می‌کند و همسر سابقش در اینستا پاسخ می دهد و خواهر شوهر سابق هم عقب نمی‌ماند و مودبانه و فراتر از انتظارات از یک خواهر شوهر پاسخ می‎دهد.

برخی کامشان تلخ می شود که یک مادر کنار فرزندش نیست و برخی به یاد دادگاه های زوج های معروف دنیا می افتند و بحث را با جدیت پیگیرند.

اما آیا کسی به آینده آن دختربچه فکر کرده؟! که برای چند ساعت بیشتر کنار مادرش نشستن باید چه هزینه‌ای بدهد؟

این زوج با رفتارهای کودکانه، هم کام مردم را تلخ کردند و هم با آینده دخترشان بازی!

 

 

حجم ویدیو: 25.66M | مدت زمان ویدیو: 00:03:38 دانلود ویدیو
منبع: چندثانیه

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    سرجمع ۷ سال با شوهرش زندگی کرده ، میگه ۱۰ سال کتک می خورده !!! امضاءت رو که جعل کرده ، خونه هم را به نامت سند زده ، حق طلاق هم که بهت داده ، پدر هست، اونم حق داره که بچه اش پیشش باشه ، مگه پدر بچه اش رو می دزده ، کلاً زنها ، امروز عاشق هستند و فردا فارغ ! ، این بچه گناهی نداره، که گوشت قربونی بین شماها باشه ، وقتی قراره ازدواج کنید ، اول چند سال بدون بچه باشید ، ببینید می تونید کنارهم زندگی کنید ، بعد بچه دار بشید و وقتی بچه به زندگی آمد به خاطر بچه پدر و مادر باید گذشت کنند . یک معضل بزرگی که امروز گریبانگیر ، جامعه ماست ، این هست که نه خانواده ها و نه آموزش و پرورش و دانشگاه و حتی رسانه ها ، سبک زندگی اجتماعی را به بچه ها یاد نمی دهند ، مولفان کتب درسی ، باید درس سبک زندگی اجتماعی چه ، دوران کودکی و نوجوانی و جوانی بعدها بزرگسالی و تشکیل خانواده را به دانش آموزان و دانشجویان آموزش دهند ، متاسفانه در بیشتر خانواده های ایرانی ، زندگی اجتماعی را به فرزندانشان آموزش نمی دهند و رفتار کاسبکارانه و ازدواج های اشتباه ، عدم شناخت و عدم گذشت ، باعث می شود که کودکان قربانی این چنین زندگی هایی باشند . سالها قبل در تلویزیون برنامه اجتماعی با عنوان (( هزار راه نرفته )) پخش می شد که در آن اساتید دانشگاه و روان شناسان ، مبلغان مذهبی ، ... در حوزه خانواده به مردم آموزش می دادند و متاسفانه امروز صدا و سیما ، مثل آموزش و‌پرورش و دانشگاه ، ، جایگاه اش را در جامعه و خانواده ایرانی از دست داده است .

  • شیرین صفوی

    بیا برو بابا اه اون زمان که قربون صدقه اش میرفتی به به بود الان شد اه اه !!!! دعوای زن و شوهری رو عمومی کردین فکر روحیه اون بچه نیستید گمشو بابا به ما چه زندگی دروغ و فریب شما !!!!!! اصلا مثل این که حالت خوش نیست چیزی مصرف کردی !؟ قرص های قوی !!!!!!!!!

  • علی

    مسائل خصوصی زندگی شما به مردم چه ربطی داره؟ پدر و مادر هر دو حق دارند که بچه شون رو ببینند و در کنار هم لذت ببرند. اگه فکر می‌کنیم که حق با شماست لطفا مشکلتون رو با مراجع قانونی در میان بگذارید و وکیل بگیرید تا حقتون ضایع نشه. لطفا بس کنید و مردم رو قاطی ماجرای خانوادگی‌تون نکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار