گوناگون

پشت پرده سفارش گسترده پهپاد نظارتی پوما توسط ارتش آمریکا+ تصاویر

پشت پرده سفارش گسترده پهپاد نظارتی پوما توسط ارتش آمریکا+ تصاویر

ارتش ایالات متحده تعداد بیشتری از پهپادهای نظارتی Puma سفارش می دهد.

به گزارش پارسینه، همانطور که وزارت دفاع ایالات متحده در 29 دسامبر اعلام کرد، ارتش ایالات متحده بندی را به قرارداد AeroVironment برای سیستم های هواپیمای بدون سرنشین/ پهپاد پوما ، RQ-20 Puma اضافه کرده است.

CRS_2_sailors_assemble_an_RQ-20B_Puma_during_visit_to_U.S._Naval_Base_Guam_by_Palau_Vice_President_and_his_delegation-1024x629

اصلاح در قرارداد موجود، نزدیک به 32 میلیون دلار است که شامل خرید واحدهای اضافی پوما و ارائه خدمات پشتیبانی آموزشی مرتبط می شود. کار تعیین شده برای این قرارداد در تاسیسات AeroVironment's Mechanicsburg در پنسیلوانیا انجام خواهد شد و تاریخ تکمیل تخمینی آن ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ است.

RQ-Puma-1

پهپاد پوما به عنوان یک سیستم هواپیمای بدون سرنشین کوچک است که برای پشتیبانی به طور مستقیم از الزامات شناسایی عناصر مانور در گردان و برای سطوح پایین طراحی شده است. این سیستم که به راحتی توسط پرسنل حمل می‌شود، توسط تیمی متشکل از دو اپراتور آموزش‌دیده اداره می‌شود و ردیابی خودکار اهداف متحرک و انعطاف‌پذیری برای عملیات‌های سیار را فراهم می‌کند. مجهز به سنسور ، به طور همزمان قابلیت های الکترواپتیکال (EO)، مادون قرمز و قابلیت دید در شب را ارائه می دهد.

یکی از مزایای متمایز پهپاد پوما در سازگاری آن با شرایط مختلف محیطی، از جمله آب و هوای بارانی است، که کاربرد آن را در طیف وسیعی از چشم اندازهای عملیاتی گسترش می‌دهد.

برد عملیاتی کنونی پهپاد در ارتفاع ۵۰۰ فوتی تقریباً ۱۲ مایل است و عملیات خود را برای مدت تقریبی سه ساعت حفظ می کند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار