گوناگون

اگر آیفون تان را آپدیت کنید با این دردسر عجیب رو به رو می شوید

اگر آیفون تان را آپدیت کنید با این دردسر عجیب رو به رو می شوید

کاربران می‌گویند به‌روزرسانی iOS 17.2.1 باعث داغی آیفون و مشکلاتی در ارتباط با شبکه می‌شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از زومیت؛ اپل به‌روزرسانی iOS 17.2.1 را با برخی تغییرات برای آیفون منتشر کرده است؛ اما ظاهراً این نسخه‌ی جدید باعث داغ‌کردن گوشی می‌شود. iOS 17.2.1 با هدف رفع مشکل مصرف باتری در‌دسترس قرار گرفت؛ اما هنوز‌هم برخی از کاربران با این مسئله دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند.

به‌روزرسانی iOS 17.2.1 باعث قطع ارتباط آیفون با شبکه‌ نیز می‌شود. این مشکل روی انواع مختلف آیفون وجود دارد و اپل هنوز آن را رفع نکرده است.

اپل پس از انتشار iOS 17.2.1 توضیح داد که اصلاحات مهمی در این به‌روزرسانی انجام گرفته است و در متن بیانیه‌ی خود برای کاربران چینی و ژاپنی اشاره کرد که در آپدیت جدید، مشکلی که می‌تواند باعث کاهش سریع شارژ باتری شود، برطرف خواهد شد.

انتظار می‌رفت که iOS 17.2.1 مشکل مصرف باتری را در سراسر جهان رفع کرده باشد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع صحت ندارد. علاوه‌بر‌این، اکنون گزارش شده است که iOS 17.2.1 ایراد دیگری دارد که باعث می‌شود آیفون به اپراتورهای شبکه متصل نشود و در‌نهایت، ارتباط را کاملاً قطع می‌کند.

گفت‌وگوهای بخش پشتیبانی اپل نشان می‌دهد که مشکل ارتباط با شبکه پس از به‌روزرسانی به iOS 17.2.1 در گوشی‌های آیفون پدیدار شده و کاربری نوشته است که بعد از نصب آپدیت، دیگر نمی‌تواند به شبکه متصل شود.

مسئله‌ی مهم دیگر بازگشت مشکل داغ‌کردن آیفون است. زمان کوتاهی پس از عرضه‌ی اولیه مشخص شده بود که مدل‌های پرو آیفون ۱۵ دچار مشکلات حرارتی هستند. اپل مشکل گرم‌شدن در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را در به‌روزرسانی iOS 17.0.3 رفع کرده بود.

iOS 17 با باگ‌های زیادی در زمان عرضه مواجه بود و بعد از گذشت سه ماه پس از عرضه‌ی اولیه، اپل هنوز در حال برطرف‌کردن آن‌ها است.

اپل در برهه‌ای یک هفته‌ای، کار روی iOS 18 را متوقف کرد تا نواقص به‌روزرسانی‌های موجود را رفع کند و احتمالاً با انتشار iOS 17.3 که در‌حال‌حاضر در مرحله‌ی بتا قرار دارد، مشکلات iOS 17.2.1 را برطرف خواهد کرد.

iOS 17.3 احتمالاً در ژانویه (دی و بهمن) برای رفع ایرادهای مهم و بهبود عملکرد و افزودن ویژگی‌های جدید منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار