گوناگون

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

قابلیت آزمایشی جدید واتساپ به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به شماره تلفن، یکدیگر را پیدا کنند.

به گزارش پارسینه و به نقل از زومیت؛ یکی از قابلیت‌های قدیمی تلگرام این است که کاربران می‌توانند برای خود نام کاربری تعیین کنند تا نیازی به اشتراک شماره تلفن خود با دیگران نداشته باشند و بتوانند یکدیگر را راحت‌تر جست‌وجو و پیدا کنند.

اکنون متا در حال توسعه‌ی نام کاربری واتس‌اپ در نسخه‌ی گوشی‌های اندرویدی و گوشی آیفون است؛ اما به‌نوشته‌ی WaBetaInfo، این ویژگی فعلاً در نسخه‌ی تحت وب واتساپ به‌صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، به‌زودی قادر خواهیم بود برای خود نام کاربری در WhatsApp Web ایجاد کنیم. البته، این ویژگی هنوز در حال توسعه است و احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا برای همه در دسترس قرار بگیرد.

بعد از انتشار این ویژگی، دیگر نیازی به اشتراک‌گذاری شماره‌ی تلفن نیست و کاربران می‌توانند به‌وسیله‌ی نام کاربری‌ یکدیگر را در واتساپ پیدا کنند.

متا در چند ماه اخیر به‌روزرسانی‌های ظاهری و امنیتی متعددی را در واتساپ اعمال کرده است. افزوده شدن نام کاربری نیز می‌تواند تا حد زیادی موجب ارتقاء سطح ایمنی و حفظ حریم خصوصی کاربران شود. انتظار می‌رود که قابلیت ساخت نام کاربری به‌زودی برای همه‌ی نسخه‌های این اپلیکیشن منتشر شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار