گوناگون

گفتگو با مسافران ایرانی مریخ

گفتگو با مسافران ایرانی مریخ

پارسینه: نشست علمی بررسی سفر یک سویه به مریخ با حضور داوطلبان ایرانی پروژه مارس‌وان و منتقدان علمی این طرح، پنجشنبه 12 شهریور از ساعت 18 تا 20 در دفتر ماهنامه دانشمند برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا در این نشست علمی محمدرضا نوروزی (مشاور رصدخانه زعفرانیه)، کاظم کوکرم (سردبیر ماهنامه نجوم)، آریا صبوری (پژوهشگر آزمایشگاه تعامل انسان و ربات دانشگاه تهران)، مهدی ملک‌محمد (روانشناس) و محمدجواد ترابی(سردبیر نشریه دانشمند) به نقد و بررسی این پروژه می‌پردازند.

سه داوطلب ایرانی سفر به مریخ نیز در این برنامه از اهداف و نگاه خود برای ثبت‌نام در این پروژه یک‌سویه به مریخ می‌گویند. صادق مدرسی و الهه نوری با حضور در این نشست علمی و سعید قندهاری با ارسال پیام ویدیویی میهمان این نشست هستند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند یک ربع پیش از آغاز برنامه (ساعت 17 و 45 دقیقه) عصر پنجشنبه، 12 شهریور، به دفتر مجله دانشمند به نشانی بالاتر از میدان ولی‌عصر، کوچه دانش‌کیان، پلاک 26 مراجعه کنند. همچنین اصحاب رسانه، روزنامه‌نگاران علمی و تمامی علاقه‌مندانی که مایل به شرکت در این مباحثه هستند می‌توانند با حضور در این برنامه، پرسش‌های خود را، از داوطلبان یا منتقدان، مطرح کنند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اینجاست که معنی میدهد : بری که برنگردی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار