گوناگون

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان

داشتن یک رابطه جنسی منظم و مداوم باعث می شود که شما نگاهی متفاوت تری به مسائل پیرامون خود داشته باشید. شاید این موضوع را که رابطه جنسی یکی از مهم ترین عوامل برای افزایش زیبایی شما می باشد را ندانید.

به گزارش پارسینه و به نقل از کلینیک سکستراپی؛ داشتن یک رابطه جنسی سالم و منظم باعث می شود که شما شاهد تغییرات روحی و جسمی بسیاری در خود و شریک جنسی خود باشید.

تاثیر مثبت رابطه جنسی بر عادت ماهانه

حتما از تاثیرات کاهش فعالیت جنسی روی مردان تا حدودی با خبر هستید اما درباره تاثیراتی که این رابطه می تواند بر زیبایی زنان بگذارد اطلاعی ندارید.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که علاوه بر تعداد معاشقه، تغییرات هورمونی و عادت ماهانه داشتن یک رابطه جنسی سالم می تواند در میل جنسی زنان و زیبایی آن ها نیز تاثیرات بسیاری بگذارد. زن ها هر چه تعداد معاشقه کمتری داشته باشند میل جنسی و لذت جنسی آن ها برعکس آقایان کمتر خواهد شد و مشکل تر به مرحله ارضاء خواهند رسید و برعکس هر چه از لحاظ جنسی فعال تر باشند علاقه آن ها به معاشقه نیز بیشتر خواهد شد.

اثر رابطه جنسی بر زیبایی زنان

  • درخشش پوست و مو
  • جوان تر نشان دادن
  • کاهش استرس
  • آب رسانی پوست

درخشش پوست و مو

اولین تاثیر رابطه جنسی بر زیبایی زنان این است که باعث می شود شما پوشت و مویی درخشان داشته باشید. همانطور که می دانید داشتن موهای سالم و درخشان همراه با پوست صاف و شفاف مسئله ای است که تمام خانم ها به آن اهمیت داده  و این موضوع برایشان بسیار مهم می باشد و برای اینکه موهایی سالم و پوستی صاف و شفاف داشته باشند هر کاری که لازم باشد انجام می دهند. برخی از خانم ها از محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی و برخی دیگر از طریق داروهایی گیاهی به زیبایی و سلامت پوست و موی خود می پردازند.

شاید برایتان این موضوع جالب باشد که بدانید داشتن رابطه جنسی سالم هم می تواند به شما برای داشتن مو و پوست درخشان نیز کمک کند. زمانیکه شما یک رابطه جنسی منظم و سالم داشته باشید پوست و مویی درخشان و شاداب خواهید داشت. هورمون های استروژن از جمله هورمون هایی که در بدن می باشد که به سلامت پوست و مو کمک بسیار زیادی می کند. هورمون‌ها بر روی ظاهر موها نیز محسوس بوده و براساس تحقیقات صورت گرفته زندگی زناشویی رضایت بخش باعث بهبود دریافت و متابولیز مواد غذایی مورد نیاز تارهای مو خواهد شد. از طرف دیگر کلاژن هایی که بدن تولید می کند می تواند روی پوست خانم هایی که دارای رابطه جنسی منظم هستند تاثیر گذاشته و باعث تغذیه، ترمیم و استحکام بیشتر پوست شوند.

جوان تر نشان دادن پوست

هورمون هایی که در جریان رابطه جنسی ترشح می شوند  باعث درخشش پوشت و تقویت ناخن ها می شود و با توجه به این موضوع که افزایش مقدار ویتامین و مواد معدنی برای بدن ضروری می باشد باید برای حفظ سلامتی مو و ناخن، ناخن‌های شما کمتر در معرض شکستگی قرار گیرند. بدون شک با خودتان می گویید برای این کار می توانید ناخن های خود را مانیکور کرده و کاری کنید که دوام بیشتری داشته و کمتر ریش ریش شوند. اما باید بگوییم که تاثیر رابطه جنسی بر پوست به جوان‌تر به نظر رسیدن و شادابی کلی چهره نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

کاهش استرس

زمانیکه در رابطه جنسی شما به ارگاسم می رسید حجم زیادی اوکسی توکسین در خون ترشح می شود. اوکسی توکسین در واقع هورمونی در بدن است که نقش بسیار مهمی در ایجاد استرس دارد و با از بین رفتن آن شما احساس آرامش خاطر بیشتری خواهید کرد.

میزان بالای این هورمون باعث می شود که در بخش شکم چربی ایجاد شود بنابراین اگر شما دارای تحرک و رژیم گرفتن باشید به آسانی می توانید این چربی ها را آب کرده و شر آن ها خلاص شوید. علاوه بر این استرس و اضطراب همیشگی در بلند مدت می‌تواند به پیری زودرس پوست، مشکلاتی نظیر ریزش مو و چهره‌ای دائما خسته و کم انرژی دامن بزند.

آب رسانی پوست

یکی دیگر از  مواردی که نشانه تأثیر رابطه جنسی بر زیبایی زنان می باشد آب رسانی پوست است. داشتن یک رابطه جنسی منظم و سالم باعث بهبود جریان خون و متابولیسم کلی بدن می شود که این موضوع بر آب رسانی و رطوبت پوست کمک خواهد کرد.

رابطه جنسی با متعادل کردن هورمون ها پوست افرادی که دارای رابطه منظم و با کیفیت می باشند را تمیز تر و شاداب تر نشان خواهد داد. با افزایش کلازن سازی در بدن سلول های جدید بیشتری تولید شده و به بهبود  پوست و از بین رفتن هر چه سریع تر چین و چروک ها کمک خواهد کرد.

نکته ای که باید در ادامه به آن اشاره داشته باشیم این است که رابطه جنسی باعث آزاد شدن پادتنی به نام ایمونوگلوبین آ در بدن می شود که می تواند با جوش های موجود در پوست از قبیل پوست های سرسفید، پسوریازیس، آکنه و اگزما مقابله خواهد کرد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار