گوناگون

۱۰ مدل جدید و جذاب طراحی ناخن برای عید؛ با رنگ ناخن سال ۱۴۰۳ آشنا شو

10 مدل جدید و جذاب طراحی ناخن برای عید؛ با رنگ ناخن سال ۱۴۰۳ آشنا شو

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید و عید نوروز، تمامی خانم‌ها به دنبال طرح و مدل جدید برای ناخن خود هستند. در این مقاله به معرفی مدل‌های جدید ناخن عید به شما عزیزان می‌پردازیم.

به گزارش پارسینه و به نقل از اینفینیتی؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید و عید نوروز، تمامی خانم‌ها به دنبال طرح و مدل جدید برای ناخن خود هستند. در این مقاله به معرفی مدل‌های جدید ناخن عید به شما عزیزان می‌پردازیم.

رنگ ناخن سال ۱۴۰۳

همیشه با آغاز سال نو موسسه رنگ Pantone، رنگ سال را معرفی می‌کند که این رنگ در دنیای مد، دکوراسیون و زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرد. رنگ سال ۱۴۰۳ “هلویی مخملی” است. رنگی گرم، لطیف و زنانه است که حس آرامش و صلح را القا خواهد کرد.

هلویی مخملی رنگی شاد و سرزنده بوده که می‌تواند به استایل شما روح ببخشد. رنگی بسیار ملایم و جذاب است که برای هر موقعیتی مناسب می‌باشد. رنگ مورد نظر به خوبی با رنگ‌های دیگر مانند سفید، کرم، قهوه ای و مشکی ست می‌شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از رنگ سال، استفاده از آن در لاک ناخن است. استفاده از این رنگ به ناخن‌های شما ظاهری زیبا و شیک می‌دهد و برای خانم‌هایی با هر رنگ پوستی مناسب می‌باشد.

دیزاین ناخن با رنگ سال 1403

دیزاین ناخن عید یکی از کارهای هنری بسیار پرطرفدار به شمار می‌رود. هنری است که بر روی ناخن دست‌ها انجام خواهد شد. در این روزها، افراد از طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برای زیبایی و تزئین ناخن‌های خود استفاده می‌کنند. این طرح‌ها می‌توانند شامل نقاشی‌های مینیمال، طرح‌های گل، شکلات، پرنده و غیره باشند.

ناخن مورد نظر به عنوان یک هنر زیبایی محبوب در این مناسبت شناخته می‌شود. در سال 1403 رنگ سال به عنوان رنگی که نمادی از رونق و زندگی است، معرفی شد. این رنگ باعث ایجاد احساس شادابی و انرژی در طراحی‌ها می‌شود.

یکی از روش‌های محبوب در دیزاین ناخن با رنگ نمونه سال 1403 استفاده از طرح‌های گل و برگ است. می‌توانید از رنگ سال، طرح‌های گل و برگی را روی ناخن‌های خود خلق کنید.

 

ارسال نظر

  • ناشناس

    همه زشت بودن که...!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار