گوناگون

هزینه کاشت مو به روش های مختلف در سال ۱۴۰۲

هزینه کاشت مو به روش های مختلف در سال 1402

هزینه کاشت مو معمولا با درنظرگرفتن روش کاشت مشخص می‌شود، اما عوامل دیگری نیز در تعیین این قیمت تاثیرگذار هستند. به همین دلیل نیز زمانی که برای بررسی هزینه این خدمات اقدام می‌کنید با نرخ‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید.

کاشت مو از راه‌کارهای مهم زیبایی به‌ شمار می‌آید که تاثیر زیادی در استایل و ظاهر شما دارد. اگر در انتخاب کلینیک ارائه‌دهنده این خدمات و روش مناسب دقت کافی نداشته باشید حتی اگر بیشترین هزینه را صرف کنید نتیجه مطلوبی مشاهده نخواهید کرد. به همین دلیل در ادامه به بررسی این متدها و معرفی سامانه‌ای برای مشاهده دقیق قیمت‌ها می‌پردازیم.

کاشت مو به روش fit

هزینه کاشت مو به روش fit معمولا مناسب است. البته ارائه‌دهنده خدمات کاشت با توجه به میزان طاسی می‌تواند از تکنیک‌های دیگری نیز در کنار متد fit استفاده کند و این موضوع ممکن است افزایش هزینه‌‌ها را به‌دنبال داشته باشد.

در خصوص کاشت به روش فیت باید گفت در این تکنیک فولیکول‌های مو با استفاده از نگهدارنده‌های دستی از پشت سر خارج و به بخش جلوی آن منتقل می‌شوند. در این روش که بسیار کم‌تهاجمی است بسته به میزان طاسی احتمال دارد فرایند کاشت به چند جلسه نیاز داشته باشد.

از دلایل محبوبیت کاشت به روش fit باید به دوران نقاهت کوتاه آن اشاره کرد. در واقع آثار این متد به‌گونه‌ای است که برخی آن را به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی معرفی می‌کنند و نتیجه آن نیز معمولا پس ‌از ۱۰ ماه قابل مشاهده خواهد بود.

کاشت به روش fit را می‌توان نسبت به بسیاری از متدهای موجود کم‌هزینه‌تر دانست. این تکنیک برای افرادی که به‌دنبال روشی با قیمت مناسب و نتیجه خوب هستند گزینه مناسبی به ‌شمار می‌آید. البته درصورتی‌که سرویس‌دهنده از ترکیب آن با سایر متدها استفاده کند احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

کاشت مو به روش sut

روش محبوب‌ و جدیدتری که وجود دارد SUT (Single Unit Transplantation) است. با انتخاب این متد شاید هزینه کاشت مو افزایش پیدا کند، اما معمولا افراد پس‌از مدتی می‌توانند موهایی ضخیم و پرتراکم داشته باشند.

در روش SUT از ابزارها و تکنولوژی‌های لیزری برای خارج کردن فولیکول‌ها استفاده می‌شود تا این متد با کم‌ترین عوارض و کاهش بروز اسکار بتواند نتیجه خوبی برای افراد به‌ همراه داشته باشد.

نکته‌ای که در خصوص روش SUT وجود دارد قرار دادن فولیکول‌ها در مایعی مخصوص و منجمد کردن آن‌ها است. با این کار تعداد بیشتری از آن‌ها زنده می‌مانند و در نتیجه پس ‌از پیوند بهترین تاثیر را روی سر ایجاد می‌کنند.  

با توجه به اینکه روش کاشت SUT نیاز به استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌تری نسبت به روش‌هایی مانند fit  دارد هزینه کاشت مو در این تکنیک نیز بیشتر است. همچنین سرویس‌دهنده با درنظرگرفتن سابقه و مهارت خود می‌تواند این هزینه را کاهش یا افزایش دهد.

برای افرادی که می‌خواهند کم‌ترین اسکار و عوارض روی پوست سر آن‌ها مشخص باشد استفاده از این روش گزینه مناسبی است. البته باید بودجه خود را بررسی کنید و همچنین مشورت‌های لازم را از سرویس‌دهنده کسب کنید.

کاشت مو به روش fut

اگر به‌دنبال متدی هستید که طی سال‌های طولانی همواره محبوبیت خود را حفظ کرده باشد fut بهترین گزینه است. این متد از سال ۱۹۹۰ رایج شد و دلیل این موضوع نیز مزایایی بود که نسبت به روش‌هایی مانند مینی گرافت داشت.

در روش fut سرویس‌دهنده نیاز به صرف زمان و دقت بالایی دارد. به همین دلیل نیز نمی‌توان انتظار قیمت پایین از این روش داشت. هرچند قدیمی بودن این متد باعث می‌شود افراد زیادی با تصور ارزان بودن آن را انتخاب کنند.

لازم است بگوییم بسیاری از سرویس‌دهنده‌ها از این روش در کنار متد fit استفاده می‌کنند تا فرد بهترین نتیجه را از کاشت مو ببینید. این مورد بسته به میزان طاسی و مهارت سرویس‌دهنده باعث افزایش هزینه کاشت مو می‌شود.

دکترتو کلینیک لیست کاملی از ارائه‌دهندگان این خدمات ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند پس ‌از بررسی‌های کامل، بهترین سرویس‌دهنده را از نظر مهارت و قیمت انتخاب کنند. شما نیز می‌توانید به‌راحتی هزینه کاشت مو در سال 1402 در دکترتو کلینیک را بررسی کنید.

کاشت مو به روش super fue

یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار و جدید که در بین افراد مختلف محبوبیت دارد super fue بوده که مدل پیشرفته fue است. در خصوص هزینه این متد باید گفت برای افرادی که به‌دنبال راهکاری ارزان هستند گزینه خوبی به ‌حساب نمی‌آید.

هزینه کاشت مو به روش super fue به‌دلیل استفاده از تجهیزات متنوع معمولا زیاد است. البته اینکه کدام سرویس‌دهنده را انتخاب کنید به‌صورت مستقیم روی نرخ نهایی تاثیر می‌گذارد.

از ویژگی‌های روش super fue باید به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات برای کاشت اشاره کرد. در واقع استفاده از ابزار‌های به‌روز باعث افزایش هزینه در این متد شده است. همچنین باید گفت رویش مو با تراکم بالا و بروز کم‌ترین میزان عوارض از دیگر ویژگی‌های این تکنیک به ‌شمار می‌آیند.

هزینه روش های کاشت مو

کاشت مو از خدمات مهم زیبایی است که افراد زیادی همواره به‌دنبال بررسی قیمت آن هستند. در این‌ خصوص باید گفت مهم‌ترین عامل روی هزینه انتخاب روش مناسب برای کاشت است.

تکیک‌های مختلفی که امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد هر کدام از قیمت به‌خصوصی برخوردار هستند. ضمن اینکه مهارت سرویس‌دهنده و به‌طور کلی انتخاب کلینیک به‌طور مستقیم روی هزینه نهایی تاثیر دارد.

دکترتو کلینیک برای راحتی شما لیست کاملی را از این سرویس‌دهنده‌ها ارائه می‌دهد تا برای بررسی و مقایسه بین خدمات مراکز مختلف و هزینه‌ای که تعیین‌ کرده‌اند نیاز نباشد زمان زیادی را صرف کنید.

هزینه خدمات مختلف زیبایی در دکترتو کلینیک به‌راحتی قابل مشاهده است. پس دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف جست‌وجو در سامانه‌های مختلف کنید تا از هزینه خدمات ارائه‌شده توسط سرویس‌دهندگان مختلف آگاه شوید.

جمع‌بندی

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها روش و تکنیک مورد استفاده برای کاشت است. به همین دلیل افرادی که قصد استفاده از این خدمات را دارند ابتدا باید با روش‌های موجود آشنا شوند. ضمن اینکه مهارت سرویس‌دهنده نیز روی قیمت نهایی تاثیرگذار است.

از محبوب‌ترین متد‌های کاشت نیز باید به روشfit، Sut، fut و super fue اشاره کرد. هرکدام از این تکنیک‌ها با عوارض، مزایا و معایب خاصی همراه هستند که این مورد روی هزینه آن‌ها تاثیر می‌گذارد. متد fit با وجود آثار خوبی که دارد معمولا از هزینه کم‌تری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار