گوناگون

ست کردن آرایش با رنگ لباس

ست کردن آرایش با رنگ لباس

پارسینه: برای اینکه بتوانیم لباس هایمان را بهتر به نمایش بگذاریم باید بین رنگ آن‌ها و آرایش خود تناسب ایجاد کنیم، با انجام این کار آرایش هم از جلا و زیبایی بیشتری برخوردار خواهد بود. در این مقاله چند ترفند مهم برای هماهنگی رنگ لباس و آرایش ارایه شده است.

برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب از ترفند‌های اصلی و مهم در دنیای مد است، برای اینکه بتوانیم لباس هایمان را بهتر به نمایش بگذاریم باید بین رنگ آن‌ها و آرایش خود تناسب ایجاد کنیم، با انجام این کار آرایش هم از جلا و زیبایی بیشتری برخوردار خواهد بود. در این مقاله چند ترفند مهم برای هماهنگی رنگ لباس و آرایش ارایه شده است.

نقره‌ای

شما می‌توانید برای پیراهن مخصوص مهمانیتان که رنگ آن نقره‌ای می‌باشد، از خط چشم نقره‌ای و رژ لب با رنگ‌های طبیعی و خنثی استفاده کنید، همچنین سعی کنید زمانیکه پیراهن‌های نقره‌ای و مشکی پوشیده اید، به طور قابل توجهی از ریمل و خط چشم استفاده کنید.

سفید

تلاش کنید هنگامی که پیراهن سفید پوشیده اید رنگ‌های متنوع و زنده‌ای را به استایل خود اضافه کنید تا رنگ لباستان خیلی یکنواخت و خسته کننده به نظر نرسد، برای اینکه در رنگ سفید شاداب و سر زنده به نظر برسید از رژ لب‌های با رنگ صورتی و نارنجی استفاده کنید و رنگ آن را با اکسسوری‌های خود از قبیل: عینک آفتابی، گردنبند و زیورآلات ست کنید، همچنین از خط چشم‌های ضخیم برای تاثیرگذاری زیبایی خود استفاده کنید.

زرد

اگر شما یک پیراهن زرد پوشیده اید و یک صورت روشن و بور دارید، از رژ لب صورتی و اگر پوست تیره دارید از رژ لب قرمز استفاده کنید، برای آرایش چشم‌ها نیز می‌توانید از سایه چشم قهوه‌ای رنگ یا رزگلد استفاده کنید.

مشکی

در این مورد برای چشم هایتان از سایه رنگ دودی استفاده کنید، اگر لباس شما دارای المان‌های براق رنگی می‌باشد می‌توانید سایه‌هایی مطابق با همان رنگ را انتخاب کنید، توجه داشته باشید در صورتی که چشمهایتان را زیاد آرایش کرده اید از رژ لب با رنگ خنثی استفاده کنید.

سبز

یک نکته‌ای که در هنگام پوشیدن لباس سبز باید در نظر داشته باشید، این است که از رژ لب قرمز استقاده نکنید، زیرا باعث تضاد و ناهماهنگی زیاد در استایلتان می‌شود، به عنوان جایگزین می‌توانید از رنگ هلویی استفاده کنید، در نظر داشته باشید که هنگام پوشیدن این رنگ پیراهن، چشمهایتان را زیاد آرایش کنید و این باعث زیبا‌تر به نظر رسیدن چهره شما می‌شود.

لباس‌های گیپور

زمانیکه شما پیراهنی از جنس گیپور پوشیده اید زیبایی را به استایل خود اضافه کرده اید، برای اینکه با این نوع پیراهن‌ها زیباتر جلوه کنید از رژ لب با تناژ صورتی استفاده کرده و خط چشم را به صورت دنباله دار بکشید.

سورمه‌ای

این رنگ به دلیل قابلیت تطبیق با تمامی رنگ‌های پوست، مورد پسند تمامی افراد با سلیقه‌های متنوع می‌باشد، برای این رنگ پیراهن از رژلب با رنگ‌های طبیعی و کمرنگ است استفاده کنید. اگر شما می‌خواهد در آرایش خود از سایه چشم نقره‌ای استفاده کنید حتما رژ لب رنگ قرمز را انتخاب کنید.

نارنجی

شما مجبور نیستید رنگ لب هایتان را با رنگ پیراهن نارنجی خود ست کنید، بلکه برای انتخاب رنگ باید به سراغ سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر از آن بروید.

صورتی

هنگامی که شما پیراهن صورتی پوشیده اید و برای بکاربردن سایه‌های قهوه‌ای و یا قرمز در آرایش خود محدودیت دارید، باید ازهمان رنگ صورتی استفاده کنید، برای پیراهن صورتی روشن می‌توانید از رژ لب‌های به رنگ صورتی تیره و همچنین برای لباس صورتی تیره از آرایش صورتی روشن استفاده کنید، البته برای جلوگیری از یکنواخت به نظر رسیدن چهره، از اضافه کردن سایه‌هایی از رنگ قرمز در آرایش خود دریغ نکنید.

قرمز

بهترین رنگ آرایش چشم برای ست کردن با پیراهن قرمز، رنگ دودی می‌باشد، اگر شما دوست ندارید آرایشتان پررنگ و نمایان باشد، می‌توانید از سایه‌های کمرنگ تری از رژلب قرمز استفاده کنید.

در کل در نظر داشته باشید که طرز آرایش شما باید به زیباتر کردن یکی از خصوصیات ظاهریتان مثل چشم‌ها و یا لب‌ها کمک کند، برای مثال از سایه چشم نقره‌ای در قسمت مرکزی و گوشه پلک خود استفاده کنید، همچنین توجه کنید که رنگ رژ گونه را مطابق با رنگ پوست و رنگ رژلب خود انتخاب کنید، البته می‌توانید با استفاده از خط چشم قهوه‌ای رنگ از آرایش معمول و روزمره دوری کرده و مدرن و شیک جلوه کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار