گوناگون

آقایان با این ترفندها می توانند لاغرتر دیده شوند

پارسینه: خطای دید ترفندی است که از آن می توان برای لاغرتر دیده شدن استفاده کرد.این روزها تب لاغری به شدت داغ است و علاوه بر خانم ها آقایان نیز دوست دارند لاغر تر به نظر آیند . برای همین هم سعی داریم ترفندهای لاغری با نحوه لباس پوشیدن را به شما آموزش دهیم.

این روز‌ها دغدغه بسیاری از افراد اینست که خوش استایل‌تر به نظر برسند. شاید شما از نظر تناسب اندام در شراط خوبی باشید، ولی باز مهم تمایل دارید لاغرتر دیده شوید. ما برای شما ترفند‌هایی ذکر کرده ایم که می‌توان از آنچه که هستید لاغرتر به نظر برسید.
همه‌ی ما از اهمیت یک بدن تابستانی (برنزه و لاغر و ورزشی) آگاه هستیم. اگر تابلوی‌های تبلیغاتی و عکس‌های اینستاگرام که از بدن‌های سیکس پک دار صاف و یکدست پر هستند باعث خجالت نشوند، هر قدمی که در اجتماع برمی دارید، پر است از بدن‌هایی که بهتر از بدن شما هستند؛ و زیاد عجیب نیست که بسیاری از ما از یک بدن آماده و مناسب دور هستیم، چون پول دادن برای عضویت در باشگاه بدنسازی یا ساعت‌ها درگیری با دستگاه‌های بدنسازی برای ساختن عضله‌های مورب و جذاب آزارمان می‌داد.

برای همه‌ی ما، این که در محیط‌های مختلف چطور به نظر می‌رسیم، هنوز یک نگرانی بزرگ است. وقتی که نمی‌توانیم از عهده‌ی هزینه‌ی لیپوساکشن بر بیاییم، می‌توانیم روش‌هایی از پوشش را انتخاب کنیم که چربی را نشان نمی‌دهند.
قبلا این را یک میلیون بار شنیده اید که رنگ سیاه لاغر نشان می‌دهد، به این دلیل که این حرف کاملا درست است.

با پوشیدن رنگ سیاه می‌توانید لاغرتر دیده شوید
بله، باور بکنید یا نکنید، آخرین شماره مجله کازمو کاملا درست گفت: که: "هر گونه لباس یا وسایل مشکی چربی را قایم می‌کند. "، اما دلیل آن دقیقا چیست؟ دلیل آن این است که تمام سایه‌هایی که قسمت‌های چربی و لرزان بدن شما ایجاد می‌کنند را می‌پوشاند. اگر رنگی وجود نداشته باشد، هیچ گونه ناهماهنگی‌ای وجود ندارد.

فقط مطمئن شوید که تمام سر تا پایتان با همین رنگ سیاه پوشانده شده است. دوستان عزیز، جین‌هایی که قبلا بار‌ها شسته شده اند، نه تنها پوشیدنشان خیلی ژولیده نشانتان می‌دهد، بلکه قسمت‌های چربی اضافه تان را هم نمی‌پوشاند.

محدودیت عمودی!
خطوط عمودی بهترین راه مبارزه با اضافه وزن هستند. راه راه عمودی، زیپ‌ها و جیب‌هایی که به صورت عمودی دوخته شده اند، چشم بیننده را به یک مسیر بالا و پایین هدایت کرده و کمک می‌کند که یک توهم بصری ایجاد شود، که بدن را کشیده‌تر نشان دهد و همچنین BMI بدن شما کمتر به نظر برسد.

در همین راستا، راه راه‌های افقی استفاده نکنید، زیرا نه تنها شما را بزرگتر نشان می‌دهند بلکه قد شما را نیز کوتاه‌تر نشان می‌دهند. (حالت برعکس به عنوان اثر دنی دویتو شناخته شده است)

اضافه وزن خود را بیارایید
زیورالات و لباس هایتان تنها سلاح در اختیار شما برای پوشاندن چربی هایتان نیستند. یکی دیگر از ابزار چربی سوز در کابینت حمام شما پیدا می‌شود.

با استفاده از ریش تراش خود می‌توانید با دقت خط مو و ریش خود را طوری بتراشید که هرگز فکر نمی‌کردید ممکن باشد. برای لاغر نشان دادن فک و دهان، مو‌های اطراف چانه را بلند‌تر نگه دارید و مو‌های اطراف گونه و نزدیک گوش را کوتاه‌تر کنید.

اگر چه تمرین کنید که محتاط باشید. یک لغزش کوچک باعث می‌شود از خط بیرون بزنید. پس اگر به مهارت‌های ریش تراشی خود اعتماد ندارید، اجازه دهید آرایشگر این کار را انجام دهد.

لباس‌های مورب بپوشید
ژاکت‌هایی با یقه‌ی هفتی ممکن است جالب‌ترین حرکت نباشند، اما مزایایی هم دارند. مانند کلاسیک بودن، همه کاره بودن و مهم‌تر از همه، لاغرتر نشان دادن.
بر خلاف یقه گرد که با گردی خود، گردی صورت را تشدید می‌کند، پیراهن‌های یقه هفتی خطوط موربی ایجاد می‌کنند که به کشیده‌تر نشان دادن صورت و بالاتنه هر چند با پوشش خیلی ساده، کمک می‌کند.

اما قوانینی برای پیروی وجود دارد: مطمئن شوید که یک لباس مناسب و راحت و در عین حال جادار پوشیده اید که به بدنتان اجازه نفس کشیدن بدهد؛ و هرگز لباس خود را داخل شلوار نگذارید که این کار تنها شکم شما را بزرگ نشان می‌دهد.

نکته کوچک: همان اثر لاغری/بلندی توسط تی شرت ها‌ی یقه هفتی نیز دست یافتنی است. همچنین پولو شرت‌ها و پیراهن‌های دکمه دار در صورت باز گذاشتن دو دکمه‌ی بالانیز این گونه اند.

نقش‌های آبی و کاهش وزن
نقش‌های پر جنب و جوش و الگو‌های مختلف به ارزش یک لباس اضافه می‌کند. این در صورتی خوب است که شما یک مدل استخدام شده و یا یک تازه به دوران رسیده باشید.

در عوض، از تکه‌های رنگی میان زمینه‌ی تیره مانند مشکی، خاکستری، سبز تیره و… استفاده کنید. یک نمای بیرونی وقتی بسیار روشن و رنگارنگ باشد، خسته کننده می‌شود؛ و بیننده فقط با رد کردن عکس شما و تمام شدن حجم عظیم عکس‌های تابستانی خوشحال می‌شود.

خودتان را بشناسید
چرا بعضی مردان با وجود مناسب بودن اندازه هایشان، در لباس‌های خود چاق به نظر می‌رسند؟ جواب این است که بسیاری لباس‌هایی که برایشان کارامد است را نمی‌شناسند. چیزی که برای یک آقای ۹۸ کیلوگرمی مناسب و اندازه است، هرگز با چیزی که مناسب یک پسر با هیکل مناسب ورزشکاری است، مشابه نیست.

با شناخت ساختار طبیعی بدن خود و یادگیری این که چه چیزی روی آن کار می‌کند و یا نمی‌کند، می‌توانید به روش خود لباس بپوشید و جذاب‌تر باشید.

روش، شکل و فرم
کارداشیان ها، شکل دهی دور کمر را برای زنان محبوب کردند، و تعداد مردانی هم که این کار را می‌کنند، در حال افزایش است. بله، ممکن است به نظر زیاده روی برسد، اما لباس‌های شکل دار در حال ایجاد تغییرات بزرگی هستند. لباس‌های شکل دار طراحی شده اند که زیر لباس پوشیده شده و توهم داشتن سیکس پک را ایجاد کند. همه این‌ها بدون داشتن یک مربی شخصی ممکن شده است. این یک حرکت کاملا ظاهری است و اگر شما واقعا به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، ورزش را ترک نکنید. ورزش می‌تواند مستقیما به افزایش قد شما کمک کند.

سیکس پک
ساختن شکم شش تیکه که امروز جزء یکی از پارامتر‌های مهم زیبایی بدن شناخته شده است، کار زیاد آسانی نیست، اما رعایت بعضی نکات که در ساخت سیکس پک شما را بسیار کمک می‌کند. یکی از این نکات این است که بدانید چقدر باید چربی داشته باشید تا عضلات شکم شما نمایان شوند، زیرا عضلات شکم وجود دارند، اما توده چربی روی آن این اجازه را نمی‌دهد که خودنمایی کنند.

کاهش درصد چربی بدن و به اصطلاح چربی سوزی به صورت کلی انجام می‌گیرد. هر چه درصد چربی بدن کمتر باشد عضلات شکم به خوبی نمایان می‌شوند. بر اساس گزارش انجمن ورزشی آمریکا ۱۸ تا ۲۴ درصد چربی برای یک بدن سالم مناسب است. اما اگر تمایل دارید عضلات شش تکه خود را به نمایش بگذارید باید درصد چربی بدن تان را کمتر کنید. هر چه چربی کمتر، کات بیشتر و عضلات شش تیکه نمایان‌تر!
منبع: نیک صالحی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار