گوناگون

بیانیه نیروهای مسلح یمن در خصوص تجاوز آمریکا و انگلیس

بیانیه نیروهای مسلح یمن در خصوص تجاوز آمریکا و انگلیس

نیروهای مسلح یمن در خصوص تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن در بیانیه ای اعلام کرد: دشمن آمریکایی و انگلیسی مسئولیت کامل تجاوز جنایتکارانه خود به مردم یمن را بر عهده دارد و بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نیروهای مسلح یمن در خصوص تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن در بیانیه ای اعلام کرد: دشمن آمریکایی-انگلیسی در راستای حمایت از ادامه جنایت اسرائیل در غزه، با هفتاد و سه حمله تجاوزکارانه به جمهوری یمن، صنعا پایتخت و استان های حدیده، تعز ، حجه و صعده را هدف قرار داد که این حملات منجر به شهادت پنج نفر و مجروح شدن شش تن دیگر از نیروهای مسلح ما شد.

دشمن آمریکایی و انگلیسی مسئولیت کامل تجاوز جنایتکارانه خود به مردم یمن را بر عهده دارد و بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

نیروهای مسلح یمن در دفاع از یمن، حاکمیت و استقلال این کشور در هدف قرار دادن منابع تهدید و تمامی اهداف متخاصم در خشکی و دریا تردید نخواهند کرد.

این تجاوز وحشیانه یمن را از موضع حمایت از مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد و نیروهای مسلح یمن بر ممانعت مستمر خود از کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند از دریانوردی در عربی و سرخ تأیید می‌کنند. 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار