گوناگون

حمله آمریکا به مقر الحشد الشعبی در بغداد+جزئیات

حمله آمریکا به مقر الحشد الشعبی در بغداد+جزئیات

منابع خبری عراقی از شنیده شدن صدای انفجار و حمله به یکی از مقرهای الحشدالشعبی در داخل مجموعه وزارت کشور عراق واقع در شرق بغداد خبر می‌دهند. المیادین می گوید اطلاعات اولیه حاکی از آن است که یکی از رهبران جنبش نُجَباء و دستیارش در نتیجه هدف قرار دادن مقر نیروهای حشد الشعبی در بغداد، شهید شده اند.

 یکی از مقرهای الحشدالشعبی در بغداد ظهر امروز هدف قرار گرفت که این حمله تاکنون تعدادی شهید و زخمی در پی داشته است.

به گزارش «انتخاب»، منابع عراقی ظهر امروز (پنج‌شنبه) از شنیده شدن صدای مهیب انفجار در شرق بغداد خبر دادند و پس از آن رسانه‌ها اعلام کردند که مقر الحشد الشعبی در خیابان «فلسطین» بغداد هدف حمله قرار گرفته است.

این مقر مربوط به تیپ ۱۲ الحشد الشعبی است و داخل مجموعه وزارت کشور عراق قرار دارد و گفته می‌شود که تاکنون دو تن از فرماندهان الحشد الشعبی به شهادت رسیده‌اند. 

یک منبع پلیس عراق نیز به خبرگزاری رویترز گفت که در این انفجار دو نفر به شهادت رسیده و پنج  نفر دیگر زخمی شده‌اند. یک منبع الحشد الشعبی نیز در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره، گفت که به احتمال زیاد آمریکا عامل این حمله است.

در همین حال، شبکه المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد: خبرهای اولیه از شهادت یک فرمانده جنبش النجباء و دستیار وی در حمله هوایی به مقر الحشدالشعبی در بغداد حکایت دارد.

منابع رسانه ای عراق گزارش دادند که در این حمله هوایی به مقر الحشدالشعبی،«حاج ابو تقوی السعیدی» معاون فرمانده عملیات حزام بغداد (کمربند بغداد) هدف حمله قرار گرفت.

تیپ ۱۲ الحشدالشعبی متشکل از رزمندگان النجباء است.

المیادین: یکی از رهبران جنبش نُجَباء و دستیارش شهید شده‌اند

المیادین می گوید اطلاعات اولیه حاکی از آن است که یکی از رهبران جنبش نُجَباء و دستیارش در نتیجه هدف قرار دادن مقر نیروهای حشد الشعبی در بغداد، شهید شده اند. 

 

 ۲ شهید و ۶ زخمی در حمله به مقر الحشد الشعبی در عراق

منابع عراقی گزارش دادند که در حمله به مقر الحشد الشعبی عراق در بغداد علاوه بر شهادت حاج ابو تقوی السعیدی معاون فرمانده عملیات حزام بغداد و دستیارش ، ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

 

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    آمریکا به پایان سلام کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار