گوناگون

حمله تل‌آویو به اطراف زینبیه دمشق

حمله تل‌آویو به اطراف زینبیه دمشق

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به خاک سوریه، بار دیگر اطراف دمشق را هدف قرار داد که در پی آن، چند نفر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری ساعاتی پیش گزارش دادند که صدای چند انفجار از منطقه زینبیه دمشق شنیده شده است که گفته می‌شد رژیم صهیونیستی بار دیگر این منطقه را هدف قرار داده است.

رادیو «شام اف ام» هم خبر داد که انفجار اطراف زینبیه، به خاطر حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مزارع بوده است که اطلاعات اولیه، حاکی از زخمی شدن چند نفر و خسارات مادی است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

گروه‌های مقاومت طی هفته‌های اخیر در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از چند جبهه صهیونیست‌ها را هدف قرار داده‌اند.

حزب‌الله لبنان نیز طی هفته‌های اخیر، بارها مواضع صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و تلفات و خسارت‌های زیادی به صهیونیست‌ها وارد آورده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اواخر آذر ماه گذشته هم از حمله توپخانه‌ای به اهدافی در جنوب سوریه خبر داد. صهیونیست‌ها مدعی شدند که مواضع ارتش سوریه که از آنجا به شمال فلسطین اشغالی موشک شلیک‌شده بود را گلوله‌باران کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از این خبر داده بودند که چند موشک از سوریه به سوی مناطق جولان اشغالی شلیک شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که چند موشک از خاک سوریه به سوی بلندی‌های جولان شلیک شده که این موشک‌ها در مناطق باز فرود آمده‌اند.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار