گوناگون

لحظه نجات پدر و دختر آمریکایی از وسط دریاچه+ فیلم

لحظه نجات پدر و دختر آمریکایی از وسط دریاچه+ فیلم

پارسینه: پدر و دختری آمریکایی که در وسط یک دریاچه گرفتار شده بودند با خوش شانسی نجات یافتند.

این پدر و دختر 13 ساله‌اش پس از غرق شدن جت اسکی، حدود یک ساعت در وسط دریاچه فلوریدا گیر افتاده بودند. کریستوفر اسنو، 31 ساله و دختر نوجوانش الکسیس اسنو، سرانجام یکشنبه پس از نیمه شب از دریاچه تونوتوساسا نجات یافتند. ویدئویی از لحظه نجات دو پدر و دختر از دریاچه توسط کلانتر شهرستان هیلزبورو منتشر شده است.

به گفته پچ، کریستوفر و دخترش روز شنبه با هم به جت اسکی در پارک بیکر کریک رفته بودند که این حادثه رخ داد. آن دو حوالی ساعت 6:50 بعد از ظهر اسکله را ترک کردند و در نقطه ای از جت اسکی خود سقوط کردند. جت اسکی بعداً در آب غرق شد و این دو نفر در وسط دریاچه سرگردان شدند.

پس از درخواست کمک از واحدهای دریایی و هوانوردی، ساکنان محلی عملیات نجات را آغاز کردند. به گزارش ABC7، حدود 40 دقیقه جستجو طول کشید تا افرادی که در قایق بودند صدای فریاد کمک را شنیدند. کی از افراد در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده توسط کلانتری گفت: "اوه خدای من. من صدایآنها را می شنوم.»

این دو نفر با اینکه حدود یک ساعت بدون جت اسکی سرگردان و خسته بودند اما آسیبی ندیدند. کریستوفر از امدادگران تشکر کرد و به مردم یادآوری کرد که هنگام فعالیت های ورزشی آبی جلیقه نجات مناسب بپوشند.

کریستوفر گفت: «می‌خواهم از قایق‌هایی که کمک کردند و از کلانتری شهرستان هیلزبورو تشکر کنم که در گشت زنی بودند.» "جلیقه نجات من اندازه مناسبی نداشت، بنابراین این یک یادآوری خوب است تا مطمئن شوید که جلیقه شما به درستی نصب شده است.

منبع:مخاطب_24

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار