گوناگون

ادامه تظاهرات شبانه در غزه و زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در تیراندازی صهیونیست‌ها

ادامه تظاهرات شبانه در غزه و زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در تیراندازی صهیونیست‌ها

پارسینه: در جریان درگیری شبانه میان نظامیان اسرائیلی با فلسطینیان معترض به سیاست‌های رژیم اشغالگر در شرق شهر غزه ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

منابع محلی اعلام کردند در درگیری سربازان رژیم صهیونیستی با معترضان به محاصره نوار غزه، ۱۱ فلسطینی در اثر تیراندازی‌های سربازان اسرائیلی زخمی شدند . همه زخمی‌های این درگیری به مرکز درمانی الشفا منتقل شدند.

این منابع اظهار کردند: سربازان اسرائیلی در تنشی که شامگاه شنبه در شرق شهر غزه شکل گرفت، گاز اشک‌آور و گلوله‌های واقعی را به سمت جوانان فلسطینی شرکت‌کننده در این اعتراض استفاده کردند.

منابع یاد شده در ادامه گفتند: تعدادی پهپاد مدل "کواد کوپتر" نیز تیم پزشکی و خبرنگاران را با بمب‌های گازی مستقیما هدف قرار دادند.

همچنین اعلام شد چند خبرنگار در اثر استنشاق گاز اشک‌آور که اشغالگران عامدانه آنها را به سمت نیروهای خبرنگار پرتاب کرده بودند، دچار مشکل تنفسی شده و آسیب دیدند.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در این زمینه گزارش داد:جوانان فلسطینی در اعتراض خود تاکید کردند که تا لغو محاصره نوار غزه به فعالیت‌های اعتراضی خود ادامه خواهند داد.

آنها ضمن بر افراشتن پرچم‌های فلسطین، لاستیک خودروها را آتش زدند و قرار است این تنش‌های شبانه به مدت یک هفته کامل در مرزهای غزه با اراضی اشغالی ادامه یابند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار