گوناگون

کشته شدن ۶ نفر بر اثر سقوط هواپیما در هائیتی

کشته شدن ۶ نفر بر اثر سقوط هواپیما در هائیتی

پارسینه: منابع محلی اعلام کردند که در جریان سقوط یک هواپیمای شخصی در پایتخت هائیتی، ۶ سرنشین آن از جمله ۲ آمریکایی کشته شدند.

عصر روز جمعه در سانحه سقوط یک هواپیمای خصوصی در جنوب غربی شهر پورتو پرنس، پایتخت هائیتی هر شش سرنشین آن جان خود را از دست دادند. در میان کشته‌ها ۲ مبلغ آمریکایی نیز مشاهده می‌شود.

این هواپیما عازم شهر ساحلی ژاسم بود. قربانیان آمریکایی آن ترنت هاستلر ۳۵ ساله و جان میلر ۴۳ ساله شناخته شدند.

هویت سایر مسافران، به غیر از دو شهروند آمریکایی شناسایی نشده است.

این ۲ مسافر آمریکایی قرار بود در یک پرواز با خانواده هاستلر و برخی دیگر از دوستان خود سفر کنند، اما طبق گفته گروه مبلغ مذهبی «انجیل برای هائیتی» هواپیما فضای کافی نداشته، بنابراین آن‌ها با یک هواپیمای جداگانه سفر کردند.

گروه مبلغان در پستی در صفحه فیس بوک خود نوشت: وقتی بعد مدتی هواپیمای دوم دیده نشد، خانواده‌ها بسیار نگران شدند و به زودی به آن‌ها خبر داده شد که هواپیما جایی در نزدیگی لئوگان سقوط کرده است.

به دنبال این حادثه یک تیم جستجو تشکیل و به محل حادثه اعزام شد و آن‌ها هواپیما را در اوایل صبح پیدا و تایید کردند که هر ۶ سرنشین آن کشته شده‌اند.

علت سقوط به همراه هویت چهار مسافر دیگر هواپیما هنوز مشخص نشده است. سفارت آمریکا در هائیتی نیز تاکنون بیانیه‌ای رسمی در رابطه با این موضوع منتشر نکرده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار