گوناگون

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی/ تشکیلات خودگردان حامی غزه باشد

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی/ تشکیلات خودگردان حامی غزه باشد

پارسینه: سخنگوی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درخصوص اقدامات تجاوزکارانه خود هشدار داد و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که حامی غزه باشد.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس امروز نسبت به تداوم حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه و تشدید محاصره این منطقه از سوی تل آویو هشدار داد.

وی با بیان این مطلب افزود: اسرائیل مسئول تشدید حملات به غزه و اقدامات تجاوزکارانه خود است و هر گونه نتایج و پیامد‌های ناشی از این اقدامات برعهده رژیم صهیونیستی است.

برهوم اعلام کرد: افزایش محاصره نوارغزه و جلوگیری از ارسال سوخت، کالا و نیاز‌های ضروری زندگی به این منطقه، جنایت ضد بشری است و اتخاذ چنین سیاستی از سوی اسرائیل، اراده ملت فلسطین و مقاومت آن را از بین نخواهد برد.

سخنگوی جنبش حماس همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که در برابر ساکنان نوارغزه مسئولیت پذیر باشد و از مردم این منطقه و پایداری آن‌ها حمایت کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود امروز مواضعی را در نوارغزه بمباران کردند. مسئولان این رژیم همچنین روز یکشنبه اعلام کردند مانع از ارسال کالا و نیاز‌های ضروری به نوارغزه خواهند شد و تنها مواد غذایی و پزشکی از طریق گذرگاه کرم ابوسالم به غزه ارسال خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار