گوناگون

برگزاری نشست مدیران بانک کشاورزی با حضور مدیرعامل بانک

پارسینه: دکترمرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و مدیران شعب بانک در استان ها شرکت و از تلاش های بی وقفه مدیران شعب بانک در استان ها تجلیل کرد.

دکترمرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و مدیران شعب بانک در استان ها شرکت و از تلاش های بی وقفه مدیران شعب بانک در استان ها تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست که بعد از ظهر روز دوشنبه 22 آذر در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، دکتر شهیدزاده تلاش های بی وقفه مدیران شعب بانک در استان ها را موجب سرافرازی و سربلندی بانک کشاورزی در سیستم بانکی دانست و گفت: نقش بانک کشاورزی در موفقیت های بخش کشاورزی به ویژه خودکفایی گندم قابل انکار نیست و این موفقیت نتیجه تلاش تک تک نیروهای بانک در صف و ستاد است.

وی افزود: اقدامات بانک کشاورزی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کسب مقام اول در این زمینه بر کسی پوشیده نیست و انبوه نامه های قدردانی برای نقش موثر بانک در تامین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط گویای این مطلب است.

دکتر شهیدزاده در ادامه با تاکید بر نقش کلیدی منابع مالی در پیشبرد اهداف بانک، ارائه خدمات ، اثرگذاری و کسب توفیق، از مدیران خواست تا در فرصت باقی مانده تا پایان سال با جدیت بیشتری برای اجرای برنامه های تجهیز منابع در چهارچوب ضوابط بانکی تلاش کنند.

وی در پایان خواستار بازنگری در نحوه ارائه خدمات، کیفیت خدمت رسانی، به روز رسانی ابزار و تجهیزات بانکداری الکترونیکی در شعب و افزایش بهره وری نیروی انسانی شد.

بر اساس این گزارش حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک و سخنران بعدی این همایش ، طی سخنانی درباره بودجه سال 1396، تعهدات و تکالیف بانک در بخش سودآوری و میزان تحقق اهداف پیش بینی شده برای سال جاری سخن گفت .

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات مجمع عمومی بانک ها و تلاش برای سود آوری بیشتر در 80 روز کاری باقی مانده تا پایان سال ، خواستار انتقال دغدغه های مدیران ارشد بانک به کارکنان شعب، انجام اقدامات موثر در ارتقای بهره وری و تحقق اهداف بانک شد.

روح الله خدارحمی عضو دیگر هیات مدیره بانک کشاورزی نیز در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه به خواست خداوند در سال های اخیر و در دولت تدبیر و امید ، علیرغم مشکلات بسیار، موفقیت های شایان توجه و روندهای مثبتی در اقتصاد کشور و تعاملات بین المللی رخ داده است و امیدواریم همکاران بانک کشاورزی نیز تحت تاثیر این جو مثبت ، رو به جلو حرکت کرده و با نیت پاک و صادقانه برای رضای خداوند و خدمت به بندگان خدا تلاش کنند و یقین بدانند خدمت به مردم علاوه بر اجر اخروی هرگز از انظار پوشیده نخواهد بود.

وی افزود: به زودی اولویت ها و برنامه های جدیدی در حوزه پرداخت ها برای مدت باقی مانده تا پایان سال ابلاغ خواهد شد که شامل پرداخت تسهیلات در بخش های بنگاه های کوچک و متوسط، مکانیزاسیون، گلخانه ها، پرورش ماهی در قفس و سایر موارد است .

خدارحمی در پایان ، تلاش مدیران برای جذب منابع از طریق معرفی و ارائه صحیح خدمات متنوع بانک کشاورزی نظیر انواع سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی ، توجه ویژه به بانکداری شرکتی و دقت عمل مدیران در رعایت برنامه ها و اولویت های ابلاغی را خواستار شد.

این گزارش می افزاید ، داور ماهیکار از دیگر اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه این جلسه مواردی را در حوزه نظارت و بازرسی از جمله بهینه سازی شبکه شعب با اهتمام در استفاده از نرم افزارهای نظام ارزیابی عملکرد شعب و سامانه نقطه سر به سر، رعایت اولویت های حوزه سرمایه انسانی در بحث تشویق و تنبیه با رعایت تمهیدات لازم برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی در کارکنان، به کارگیری نتایج همایش های آموزشی به صورت عملی در شعب ، اهمیت جانشین پروری توسط همکاران بازرس مستقر در مدیریت استان ها که در شرف بازنشستگی قرار دارند و موضوع املاک تملیکی مطرح کرد و خواستار توجه بیشتر مدیران به این موضوعات شد.

مسعود شریفات عضو دیگر هیات مدیره بانک کشاورزی نیز در این نشست طی سخنانی خواستار توجه و دقت مدیران استان ها به رهنمودها و توصیه های مدیرعامل و مدیران ارشد بانک شد .

وی در ادامه با یادآوری سخنرانی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در جشن برداشت محصولات و اشاره وی به هم ریشه بودن کلمات انسان و انس گفت: این امر در بحث سرمایه انسانی مساله مهمی است و می تواند در رفتار، روابط، ارتباطات و نحوه پیگیری به ما کمک کند و در نتیجه به افزایش قدرت چانه زنی ما منجر خواهد شد.


ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار