گوناگون

زن شیک پوش درکمین خودروهای مدل بالا

پارسینه: با استفاده از آبمیوه مسموم، طعمه‌هایش را بیهوش می‌کرد و سپس اموالشان را به سرقت می‌برد.27فروردین‌ماه امسال مأموران کلانتری شهرزیبا هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به زن جوانی که از یک خودروی بی‌ام و پیاده شد مشکوک شدند و وی را تحت نظر قرار دادند.

او با استفاده از آبمیوه مسموم، طعمه‌هایش را بیهوش می‌کرد و سپس اموالشان را به سرقت می‌برد.27فروردین‌ماه امسال مأموران کلانتری شهرزیبا هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به زن جوانی که از یک خودروی بی‌ام و پیاده شد مشکوک شدند و وی را تحت نظر قرار دادند.


همزمان با پیاده شدن زن جوان مأموران متوجه شدند که راننده خودروی مدل بالا بیهوش روی فرمان خودرو افتاده است. ماموران که به ماجرا مشکوک شده بودند به سراغ زن جوان رفتند و او را دستگیر کردند. در بازرسی از وی مقداری داروی خواب آور، ‌پول، طلا و موبایل کشف شد و مأموران دریافتند که وی بعد از بیهوش کردن راننده بی‌ام و دست به سرقت اموال او زده است. به این ترتیب راننده بیهوش به بیمارستان منتقل و زن جوان نیز راهی دادسرا شد.

سرقت‌های سریالی

این زن با دستور قاضی دادسرای ناحیه پنج تهران در اختیار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و بازجویی از او شروع شد. متهم اما مدعی شد که بی‌گناه است و هیچ جرمی مرتکب نشده. با این حال تحقیقات ادامه یافت و مأموران متوجه شدند که در سال گذشته سرقت‌های مشابهی با همین شیوه در پایتخت رخ داده است. آنها بلافاصله به بررسی پرونده‌های مشابه سال قبل پرداختند که در تحقیقات مشخص شد تصویر چهره نگاری شده زنی که با بیهوش کردن راننده خودروهای مدل بالا دست به سرقت اموالشان می‌زد، با متهم دستگیر شده مطابقت دارد.

به همین‌خاطر مالباخته‌ها به پلیس آگاهی دعوت شدند و در مواجهه حضوری زن دستگیر شده را شناسایی کردند. یکی از مالباخته‌ها که مالک یک دستگاه تویوتا کمری است در توضیح ماجرای سرقت به مأموران گفت: چند‌ماه پیش از محل کارم به سمت خانه می‌رفتم که این زن را کنار خیابان دیدم. او برای من دست تکان داد و بعد از اینکه توقف کردم از من خواهش کرد تا او را به خانه‌اش برسانم. چون با او هم مسیر بودم وی را سوار ماشینم کردم.

در بین راه او سر صحبت را باز کرد و من هم فریب چرب زبانی‌هایش را خوردم. برای همین شماره موبایلم را در اختیارش قرار دادم و چند روز بعد او را به خانه‌ام دعوت کردم غافل از اینکه وی نقشه شومی در سر داشت. آن روز زن جوان به خانه‌ام آمد و من بعد از خوردن آبمیوه‌ای که برای پذیرایی از او خریده بودم بیهوش شدم. وی افزود: وقتی به هوش آمدم متوجه شدم زن جوان بعد از بیهوش کردن من دست به سرقت پول و اموال با ارزش داخل خانه زده است.

او همچنین زنجیر طلایم را از گردنم باز کرده و آن را دزدیده بود. همان لحظه متوجه شدم که وی با استفاده از غفلت من داخل لیوانم داروی بیهوشی ریخته و این نقشه را عملی کرده است. بلافاصله با موبایلش تماس گرفتم اما هیچ‌کس پاسخگو نبود به همین‌خاطر نزد پلیس رفتم و به طرح شکایت پرداختم تا اینکه روز گذشته با من تماس گرفتند و خبر دادند که وی دستگیر شده است.

همزمان با اظهارات مالباخته‌ها راننده بی‌ام و نیز از بیمارستان مرخص شد و با شکایت از زن دستگیر شده به مأموران گفت: این زن چند روز پیش با من طرح دوستی ریخت و امروز در دومین ملاقاتمان به من آبمیوه مسموم تعارف کرد که بعد از نوشیدن آن پشت فرمان بیهوش شدم و وقتی به‌هوش آمدم خودم را در بیمارستان دیدم. همان لحظه متوجه شدم که زن جوان، ‌پول‌ها و موبایل مرا دزدیده است.

اعتراف

بعد از اظهارات مالباخته‌ها و شناسایی سارق از سوی آنها، زن 30ساله که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت گفت: در حدود یک سال پیش نقشه سرقت از مردان پولدار را طراحی کردم. برای اجرای این سناریو، مقداری داروی بیهوشی خریدم و بعد از شناسایی خودروهای مدل بالا در پایتخت از راننده‌ها می‌خواستم توقف کنند.

بعد از آن سوار خودروهایشان می‌شدم و با راننده‌ها طرح دوستی می‌ریختم. سپس در ملاقات‌های بعدی داروی بیهوشی را داخل آبمیوه‌ها می‌ریختم و آنها بعد از نوشیدن آبمیوه مسموم بیهوش می‌شدند و من در فرصتی مناسب دست به سرقت پول، مدارک، موبایل و طلاهای آنها می‌زدم. وی ادامه داد: معمولا سرقت‌ها را داخل ماشین انجام می‌دادم و یا به خانه آنها می‌رفتم.به گزارش همشهری، تاکنون ده‌ها نفر این زن سارق را شناسایی کرده و به طرح شکایت از وی پرداخته‌اند.

منبع: همشهری

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار