گوناگون

رنگ باختن ارزش های انقلابی؛

فتنه جدید رسانه های نفوذی

فتنه جدید رسانه های نفوذی

حضور و شرکت در راهپیمایی ها، مراسم پاسداشت شهدای گرانقدر نظام، مراسم سیاسی، مذهبی و اجتماعی همچون: نماز جمعه و ...، همواره به عنوان یکی از شاخص های برجسته انقلابیون و متدین کشور محسوب می شود.

به گزارش پارسینه؛ مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز بارها بر حضور و شرکت گسترده در راهپیمای ها و مراسم تجلیل از شهدا تاکید فرمودند و این کار را تکلیف و وظیفه شرعی و یک ارزش انقلابی می دانند.

اما در سالهای اخیر، برخی از رسانه های نفوذی با انتشار اخبار منفی و ایجاد جو رسانه ای مسموم و مخدوش کردن چهره مقامات، مدیران و شخصیت های سیاسی و اجرایی کشور که در چنین مراسمی شرکت می نمایند؛ سعی در دور کردن مسولین نظام از این ارزش انقلابی دارند و به صورت شبانه روزی برای تغییر فرهنگ و ارزش های انقلابی، فتنه و لجن پراکنی می کنند. متاسفانه این رسانه ها تا حدودی نیز در این اقدام موفق بوده اند. بسیاری از مدیران شایسته ما برای در امان ماندن از صدمه و آسیب چنین اخبار گزنده ای، اقدامات و فعالیت‌های انقلابی و مذهبی خود را از برنامه کاری و روابط عمومی خود، خارج و یا کمرنگ کرده اند.

متاسفانه شهید عالیقدر دکتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید ما نیز بارها زهر تلخ تیر چنین اخبار زردی را چشیده اند اما ایشان بی توجه به همه تبلیغات منفی بد اندیشان، معاندین و مغرضین، اثرات مثبت حضور فعال در جمع مردم از طریق راهپیمایی ها و سفرهای استانی را به همه ما گوشزد کردند و تا لحظه آخر بر این طریق ماندند و بدرقه باشکوه ایشان توسط مردم برای آخرین بار، خود گواهی بر درستی اندیشه و عملکرد ایشان است.

اما چرا چنین اقدامی مورد تاکید بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ر.ه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شهید جمهور و سایر بزرگان حکومتی و دینی ماست؟! و چرا رسانه های معاند و نفوذی در پی تخریب چنین اقداماتی هستند؟!

پاسخ روشن است. حضور در چنین اجتماعاتی که ابتکار و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می شود؛ فاصله میان مردم و مسؤلین را از بین می برد و مسئولین را در مواجهه مستقیم با مردم و مشکلات و مسائل آنها قرار می دهد و امکان گشایش بسیاری از گره های کور زندگی مردم فراهم می شود. مسؤلین بی واسطه در میدان حاضر می شوند و پای درد دل مردم می نشینند و از انتقادات، کمبودها، مشکلات و حتی پیشنهادات و نقاط قوت اقدامات خود مطلع می شوند. حرکت دوشادوش مسؤلین با مردم موجب افزایش سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه می شود و همچنین به مسؤلین یادآوری می کند که آنها خادم مردم هستند و باید در برابر مردم با فروتنی و تواضع رفتار کنند.امروز یک از گلایه‌های به حق مردم این است که ما برخی از مسئولین خود را در کوچه و خیابان و در کنار خود نمی بینیم و شرکت در چنین مراسمی، پاسخگویی به این نیاز مردم است.

از اینرو همه مدیران و مسئولین دلسوز نظام و رسانه های بیدار و آزاداندیش باید با استعانت از خداوند متعال و بر اساس اندیشه های اسلام ناب محمدی، سیره عملی ائمه اطهار(علیهم‌السلام)، رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شیوه زندگی همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از خبرهای زرد و تبلیغات منفی بد اهلان، بد اندیشان، مغرضین و معاندین نهراسند و با حضور گسترده در اجتماعات و راهپیمایی های مناسبتی و پخش اخبار آن، به رسانه های نفوذی و معاند اجازه ندهند تا با پروپاگاندای رسانه ای و عوامفریبی، خرد با جهل، حق با باطل، ارزش با ضد ارزش و فرهنگ با بی فرهنگی جایگزین شود./ رستم ایرانی

 

ارسال نظر

  • .

    مسئولین که خیلی مردمی هستن بدون محافظ بیان بین مردم

  • .

    چه مقاله چرندی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار