گوناگون

ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: تعداد ۳۴۲ هزار و ۳۶۶ مسافر نوروزی به این استان وارد یا خارج شدند که از این تعداد ۱۸۳ هزار و ۱۳۳ مسافر ورودی هستند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، ابوالفضل دربانی روز دوشنبه با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران افزود: این آمار از آغاز طرح نوروزی ۲۴ اسفند پارسال تا چهارم فروردین امسال ثبت شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده که تعداد آن ۴۴ هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار اعلام شده در تعداد ورود و خروج مسافرین به استان تهران گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی راهداری استان، این تعداد مسافر از حوزه‌های پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌های که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل درون جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند، جابجا شده‌اند.

وی ادامه داد: ثبت کاهش ۳۸ درصدی کشته‌های ناشی از تصادفات رانندگی در تهران نسبت به آمار مشابه سال گذشته از نکات مهم سفرهای نوروزی امسال است.

دربانی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی راهور فراجا اظهار کرد: طی آمار اعلام شده از ابتدای طرح سفرهای نوروزی، ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین امسال تعداد تلفات ناشی از تصادفات در ۲ حوزه درون شهری ۱۷ نفر و برون شهری ۶ نفر در این استان بود که در مجموع ۲۳ کشته در این مدت داشته‌ایم.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند تلفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی استان تهران یادآور شد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد کاهش در تلفات جانی را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه با اشاره به عوامل حادث شدن تصادفات رانندگی درون و برون جاده‌ای گفت: عمده ترین عوامل موثر در بروز این حوادث عدم کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و تغییر مسیر ناگهانی از سوی رانندگان در محورهای مواصلاتی و درون شهری تهران بوده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار