گوناگون

زمان ثبت نام ۵ کنکور مهم کشور اعلام شد

زمان ثبت نام 5 کنکور مهم کشور اعلام شد

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، براساس برنامه زمانی فرآیندهای مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ در طی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ از ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد و این آزمون پنج‌شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ نیز از نیمه دوم اسفندماه سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و در نهایت در  روزهای پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم تیرماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۴ نیز از ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا پنجم آبان‌ماه ادامه دارد و در نهایت آزمون دکتری ۱۴۰۴ در عصر روز پنج شنبه دوم اسفندماه سال آینده برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز همزمان با آزمون دکتری در سه نوبت صبح و عصر روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ و همچنین صبح روز جمعه سوم این ماه برگزار می‌شود همچنین ثبت‌نام پذیرش با آزمون و بدون آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی نیز در مرحله اول از ۲۵ خردادماه ۱۴۰۴ آغاز و تا ۳۱ این‌ماه ادامه دارد و مرحله دوم رشته‌های با سابقه تحصیلی نیز از دوم شهریورماه ۱۴۰۴ آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد. در نهایت آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۴روز جمعه هفتم شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

در نهایت پذیرش رشته‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مرحله اول از ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه این ماه ادامه دارد و پذیرش مرحله دوم یعنی برای رشته‌های باسوابق تحصیلی نیز از دوم شهریورماه ۱۴۰۴ آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد و در نهایت این آزمون روز جمعه هفتم ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار