گوناگون

طرح ترافیک سال آینده تغییر می کند؟

طرح ترافیک سال آینده تغییر می کند؟

چمران گفت: امیدواریم سال آینده بهار ترافیک باشد، قراردادها بسته شده و محکم کاری ها انجام شده امیدواریم اتفاق دیگری رخ ندهد تا شاهد ورود ناوگان باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، پیش از آغاز دویست‌وبیست‌وسومین جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران، درباره برکناری مدیرعامل شرکت بهره برداری، اظهار کرد: درباره مدیرعامل مترو خبر ندارم چه تصمیمی گرفتند فقط متن مصاحبه را فرستاده بودند که نکته نامناسبی نداشت، گفته بود صحبت های من عوض شده است.

وی درباره تراموا، تصریح کرد: تراموا که درحال حاضر مطرح است با تراموا که پیش از آن در نظر داشتیم فرق دارد این تراموا مدنظر شهرداری همانند اتوبوس سه کابین بوده و چرخ لاستیکی است که نیاز به ریل ندارد، خطوط برای آن کشیده و حرکت می کند. اما باید بررسی دقیق پیرامون آن انجام شود و برای مطالعه آن در بودجه اعتبار نظر گرفته شده است، اما تراموایی ریل کشی کنند و خط آهن بکشند چنین چیزی نیست و این تراموا نیاز به مصوبه شورا را نیاز دارد.

چمران درباره صحبت‌های شهردار تهران پیرامون سال ۱۴۰۳ بهار حمل و نقل است، بیان کرد: امیدواریم بهار ترافیک باشد، قراردادها بسته شده و محکم کاری ها انجام شده امیدواریم اتفاق دیگری رخ ندهد تا شاهد ورود ناوگان باشیم. اینکه میزان ترافیک چه قدر خواهد شد به همکاری مردم نیز نیاز دارد و امیدواریم شرایط این اتوبوس ها به صورتی باشد که مردم ترجیح دهند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس شورای شهر درباره تغییر طرح ترافیک، گفت: هنوز اصلاحات جدید برای شورای شهر ارسال نشده بعید می دانم در ۶ ماه اول سال تغییراتی در طرح ترافیک ایجاد شود.

وی درباره عدم ورود اتوبوس ها به خط در سال جاری، اظهار کرد: اتوبوس هایی که شهرداری وعده دادند داخلی بود و همه قراردادها بسته شده است اما تامین نشد و خودروساز داخلی به وعده خود عمل نکرد، برهمین اساس نمی‌توان مردم را معطل نگهداشت به همین دلیل موضوع واردات مطرح شد امیدواریم اتوبوس سازان بتوانند اتوبوس را بسازد یکی از شرکت ها قرار بود ماهی ۵۰ دستگاه به شهرداری دهد اما ندادند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار