گوناگون

آماده‌باش پلیس تهران تا پایان انتخابات

پلیس از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و امن‌تر انتخابات برنامه‌ریزی کرده بود و از صبح امروز نیز همکاران من با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در محل‌های ثابت و سیار اخذ رای مستقر شده و نسبت به تامین امنیت صندوق‌ها و رای‌دهندگان اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ علی همه‌خانی پس از حضور در مسجد صاحب‌الزمان در خیابان آزادی تهران و انداختن رای خود به صندوق به خبرنگاران گفت: پلیس از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و امن‌تر انتخابات برنامه‌ریزی کرده بود و از صبح امروز نیز همکاران من با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در محل‌های ثابت و سیار اخذ رای مستقر شده و نسبت به تامین امنیت صندوق‌ها و رای‌دهندگان اقدام کرده‌اند. این وضعیت تا پایان فرآیند اخذ رای و شمارش آرا ادامه خواهد داشت و همکاران من به استقرار خود ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تیم‌های گشتی پیاده و خودرویی پلیس نیز در آمادگی کامل قرار داشته و نسبت به گشت زنی در سطح معابر و محلات اقدام خواهند کرد.

همه خانی درباره تمهیدات ترافیکی در اطراف محل‌های اخذ رای نیز گفت: ماموران پلیس راهور نیز با حضور در اطراف شعب اخذ رای، نسبت به روانسازی ترافیک و مدیریت آن اقدام کرده‌اند. همچنین همانطور که از قبل نیز اعلام شد تا پایان امشب از ورود کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین به معابر داخلی شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت در پایان گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده، وضعیت امنیتی و ایمنی خوبی را در محل‌ها و شعب اخذ رای و اطراف آن‌ها شاهد هستیم و تمهیدات پلیس نیز برای تدوام همین وضعیت تا پایان رای گیری خواهد بود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار