گوناگون

ماجرای به کما رفتن یک پسر جوان در آرامستان آستارا

ماجرای به کما رفتن یک پسر جوان در آرامستان آستارا

پسر جوان آستارایی که به دلیل اختلاف خانوادگی برای خوابیدن به آرامستان رفته بود، اکنون به کما رفته است.

پارسینه: جوان ۳۶ ساله‌ای که شنبه شب در محوطه آرامستان شهر آستارا به خواب رفته بود صبح روز بعد توسط مردم به صورت نیمه بیجان پیدا شد.

یک شهروند آستارایی در این رابطه گفت: این جوان به دلیل برودت بالای هوای شهرستان دچار یخ زدگی شده بود.

وی که نخواست نامش در خبر ذکر شود، افزود: جوان یاد شده به کمک عوامل اروژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: این جوان ظاهرا به دلیل مشکلات خانوادگی از منزل خارج شده و برای خواب وارد آرامستان شهر شده و شب را همانجا سر کرده بود که به دلیل شدت سرمای هوا در خواب دچار یخ زدگی می شود.

مسئولان بیمارستان آستارا ضمن تایید این خبر گفتند: جوان یاد شده با هویت معلوم به دلیل یخ زدگی شدید در حالت کما است و درصد هوشیاری پایینی داشته و احتمال مرگ وی زیاد است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    توی شهرهای بزرگ و کوچک ما ، با توجه به جمعیت مساجد زیادی هست . به جای اینکه مساجد به عبادت و نماز در ساعات خاص اختصاص داشته باشد و برای مراسم خاص مثل مراسن های مذهبی ..... باز باشد و در بقیه ساعات بسته شود ، باید تجدید نظر شود . شاید اگر مسجدی در محله این جوان بود که بسته نبود ، مشکلی برای او پیش نمی آمد . بهتر هست که با اندکی تغییرات ، کارکرد مساجد را تغییر دهیم ، ایجاد کتابخانه ، اختصاص امکانات تفریحی سالم برای ترغیب جوانان ، مکانی امن برای مسافری که ممکن هست نیمه شب وارد شهر شود ، مامنی برای افرادی که ممکن مشکل آنی برایشان پیش بیاد و افرادی که دوست دارند ساعاتی غیر از ساعات شرعی عبادت کنند . خواهشاً مساجد را شبانه روزی کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار