گوناگون

پرونده حمله مسلحانه به خانواده مهندس ایرانی روی میز قوه قضائیه

پرونده حمله مسلحانه به خانواده مهندس ایرانی روی میز قوه قضائیه

پرونده حمله اشرار با سلاح گرم به یک خانواده در فریدونکنار روی میزقوه قضائیه قرارگرفت.

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه سراسری میدان آزادی، با شکایت پویان عبدالهی مهندس ایرانی پرونده حمله اشرار در شهرک صفائیه فریدون کنار در دادگستری مازندران مورد پیگیری و تحقیقات قرارگرفت.

پویان عبدالهی گفته است: گروهی از اشرار با سلاح گرم به سمت خودروی بنز پلاک گمرک من که در آن خواهر و خواهرزاده ام حضور داشند تیراندازی و حمله کردند و من را با قمه مورد ضرب و شتم قراردادند.

وی افزود: فرد شرور بازداشت شده اما در روز حادثه می گفت من امپراطور هستم و باید بدانید چه کسی ابرقدرت است.

این مهندس ایرانی گفت: خواهرزاده من پزشک عمومی ساکن لندن است که برای نخستین بار به ایران آمده بود پس از این حادثه برای همیشه از ایران رفت و گفت دیگر بازنمی گردم و خاطره بسیار زشت و بدی برام ماند.

پویان عبدالهی اظهارکرد: من هم در ایران و هم در لندن کار عمرانی انجام می دهم و برای آنکه کنار والدینم باشم در تردد هستم. درخواست من از قوه قضائیه آن است که با اقدامات قضایی و قضاوت عادلانه ای که دارد کاری کنند که دیگر اشرار جرات چنین اقداماتی نداشته باشند. برای من بسیار سنگین است که اینطور خانواده من مورد تعرض قرارگرفته اند. می خواهم دادگاه علنی برگزار شده و مردم بدانند که دستگاه قضا چطور با اشرار برخورد سخت خواهد کرد و این فرمایشی است که رئیس قوه قضائیه بیان کردند و به او اعتماد داریم.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار