گوناگون

ارسال پرونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی

ارسال پرونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی

پارسینه: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، برای رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرونده پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، برای رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع شده است.

وی افزود: همچنین این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته، در هیأت انتظامی رسیدگی خواهد شد.

پاک آیین تصریح کرد: اگر در جریان رسیدگی انتظامی، تخلف این پزشک مبنی بر خودداری از پذیرش بیمار اثبات شود، ضمانت اجرای قانونی خاص خود را خواهد داشت. همچنین اگر اقدام وی با یکی از عناوین مجرمانه تطبیق یابد، پرونده به مرجع ذیصلاح قضایی ارسال می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس

    کنار حرم باشی و این کار گستاخانه را انجام بدهی باید تمام هزینه های پزشکی. را که برا ی تو انجام دادند به نرخ روز. از تو بگیرند و مالیات ها یکجا کسر شود و ممنوع الکار شوی

  • شیرین صفوی

    این ها الکی دست به چنین کاری میزنن و بعد از خودشون فیلم و گزارش تهیه میکنن تا اونورآب پناهندگی بگیرن دولت و مجلس کنونی در این دوره نوبره والله همه این ها از بی عرضگی وزیر و نمایندگان مجلس هست والا این همه بی حیایی و هنجار شکنی اجتماعی و اقتصادی سابقه نداشت در این چهل و چند ساله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار