گوناگون

بسته شدن جاده کندوان در روز هفتم و هشتم شهریور

بسته شدن جاده کندوان در روز هفتم و هشتم شهریور

پارسینه: رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: جاده کندوان به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق‌گیری ترانشه‌های باز ریزشی و عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تونل کندوان از روز دوشنبه هفتم تا سه شنبه هشتم شهریورماه از ساعت ۶ تا ۱۶ بسته خواهد بود.

به گزارش پارسینه ؛ مهدی صفایی، رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: جاده کندوان به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق‌گیری ترانشه‌های باز ریزشی و عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تونل کندوان از روز دوشنبه هفتم تا سه شنبه هشتم شهریورماه از ساعت ۶ تا ۱۶ بسته خواهد بود.

مهدی صفایی افزود: این انسداد در راستای اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه‌های باز ریزشی در حد فاصل کف هزار چم تا سیاه بیشه و همچنین عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تونل کندوان انجام می‌شود.
وی با اعلام این که جاده کندوان در این مدت از مرزن آباد به سمت کرج بر روی تردد خودرو‌ها بسته خواهد شد، گفت که طبق اعلام راهداری استان‌های البرز و تهران، تردد خودرو‌ها از سمت کرج نیز از قطعه یک آزاد راه به سمت چالوس از ساعت ۶ تا ۱۶ مسدود می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: سه اکیپ مجهز در این بازه زمانی مشغول اجرای عملیات در مسیر ۲۰ کیلومتری کف هزارچم تا، ولی آباد خواهند بود.

صفایی از کسانی که قصد عزیمت به پایتخت و بر عکس را در این دوره زمانی دارند خواست تا از محور‌های هراز و فیروزکوه تردد کنند.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج (کندوان) جزو حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار