گوناگون

فکری به حال آلودگی زیستی کارخانه بازیافت اصفهان شود

فکری به حال آلودگی زیستی کارخانه بازیافت اصفهان شود

پارسینه: چرا مراجع ذیصلاح استانی در استان اصفهان و شهرستان اصفهان و سازمان محیط زیست استان و همچنین نماینده های شهرستان اصفهان فکری به حال کارخانه بازیافت شهرداری اصفهان که آلوده کننده محیط زیست که هم بوی و آلودگی بسیار زیادی حتی تا محله مهرآباد شهرستان اصفهان که کیلومترها دورتر است، نمی‌کنند.

چرا فقط مسئولین محیط زیست به جای برخورد برای این کارخانه آلوده کننده محیط زیست دلسوزی می کنند؟! و می‌گویند شهرداری از کجا پول بیاورد کارخانه را آپدیت کند. در جوابیه ها کارشناسان شهرداری می فرمایند هر کارخانه ای بویی دارد و مثلا کارخانه سوسیس یک بویی دارد، کارخانه بازیافت هم بوی مخصوص به خود را دارد. باید گفت که بوی این کارخانه بازیافت آلاینده که بوی شیرابه و بازیافتی است و غیرقابل تحمل هست را با بوی کارخانه سوسیس‌سازی قیاس می‌کنند ؟! چرا دادگستری استان به جای پلمپ و جلوگیری از فعالیت این کارخانه به عنوان حقوق عامه مدعی العموم فقط به زدن‌ نامه و‌ توضیح خواستن از مدیریت این کارخانه شهرداری اکتفا می کند.

آیا جوابیه شهرداری مدیر بازیافت شهرداری را نمی تواند حدس زد که چیست ؟! هیچ مورد آلودگی مشاهده نشد یعنی وظیفه دادگستری یک‌ استان در اینجا به عنوان حامی مردم مدعی العموم تمام می شود حجم گسترده کیسه های پلاستیکی که تا نزدیک باغ رضوان به صورت انبوه پراکنده در هوا زمین هست نشانه چیست؟ آیا این کارخانه خطری برای سلامت مردمی که به باغ رضوان مراجعه می‌کنند، ندارد؟ جان مردم با این‌حجم از حمل و نقل زباله با کامیونها که بدون ضدعفونی ورود خروج به کارخانه و سپس در شهر تردد می کنند بدون رعایت اصول بهداشتی خطرناک نیست؟

وظیفه دانشگاه علوم پزشکی چیست؟ یقینا آنها هم‌ ضمن بازدید می‌گویند مشکلی نیست و‌ آیا این حجم از پخش بودن کیسه‌های زباله در هوا و زمین که تا بیست سال قابل تجزیه نیست برای فردای ما و محیط زیست ما خطرناک نیست؟ پس چرا مسئولان‌ محیط زیست که خود مجوز بازیافت را به این‌ کارخانه را دادند مجوز را باطل نمی‌کنند؟ تازه برای شهرداری و پول نداشتنش غصه می‌خورند و یا می‌گویند این کارخانه‌ بسیار پیشرفته است و پلاستیک‌ها و بوی بد عادی و طبیعی است و خطری متوجه مردم‌ نیست‌.

مثل همیشه گزارش نویس عنوان می‌کند که به ناکارآمدی و عدم اشراف از سوی تهران و مردم منتهم نشوند فارس من عکس و گزارش میدانی بدون هماهنگی از قبل تهیه و پیگیری کنید حق مردم پایمال نشود. آیا در استان اصفهان سلامتی مردم برای شهردار، فرماندار، استاندار، بازرسی استانداری و سامد اصفهان و نمایندگان مجلس مهم نیست؟ عکسها و آلودگی‌های زیاد این کارخانه فرسوده و مستهلک قابل ارائه می‌باشد از حجم پخش کردن بوی بد و پلاستیک‌ در فضای اطراف آرامستان باغ رضوان و تا نزدیکی محله مهرآباد بوی بد این کارخانه ؟!

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار