گوناگون

دار و دسته طبری و مشایخ به «غلط کردم» افتادند!+ویدیو

دار و دسته طبری و مشایخ به «غلط کردم» افتادند!+ویدیو

پارسینه: جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و متهمان دیگر این پرونده به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

تحریریه پارسینه| نمایندگان جوان دادستانی در این روزهای طلایی قوه قضاییه به ریاست رئیسی، آنچنان قدرتمندانه در مقابل فاسدان اقتصادی و مفسدین بیت المال، در دادگاه سخن بر زبان می آورند که شاید در تاریخ برگزاری دادگاههای مفاسد، نمونه آن، کم نظیر باشد. اکنون روزنه ای از امید پدیدار شده و محالها محقق می شود.

روزی که تصور نمی شد، مدیر و مسئول عالی رتبه پر نفوذ دیروز و فاسدِ تبهکار امروز، باید در مقام دفاع از عملکرد و کارنامه تاریکش، به یکی از کارکنان مجموعه ذیربطش در دادگاه و در مقابل قاضی پاسخگو باشد!

با دیدن این لحظات شاید تنها چیزی که انسان دلگرم می شود، این باشد که این جوانان همچنان و در سالهای آینده هم با همین قدرت در مقابل مفاسد بایستند و با کمترین لغزشِ ممکن، کشور و مردم را از برکت وجودشان تا آخرین لحظه خدمت بهره مند سازند.

عاقبت این استواری چیزی نیست جز غلط کردنها، لکنت بر زبان افتادنهای کسانی که با پول و سرمایه های مردم برای خود در سایه قدرت و نفوذ و اعتماد، دست به ساخت ریسمانی زدند، سست تر از تار عنکبوت.

به امید رسوایی قریب الوقوع سایر فاسدین و مجازات عبرت آموز خائنین به انقلاب و مردم.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تاریخ مصرف باند مازندرانی ها در قوه قضائیه تمام شده و باند جدیدی در حال قبضه قدرت هستند.

  • یکی از هشتاد میلیون

    "دیدی دیدی!" نمایندۀ دادستان را ببین. اسم او "امید رسول قهرمانی" است. متولّد 1363 (دهۀ شصتی!) تنها 36 سال دارد ولی در کسوت نمایندۀ دادستان خدمت میکند! جوان نازنین، تحصیلکرده، با کفایت و با قابلیت ما. یاد بگیر!

  • ناشناس

    غلط کردن چه دردی را دوا می کند طبری یک کارچاق بود که حدود 20 سال با سوء استفاده از موقعیت خود و گرفتن رشوه های کلان موجب فراری دادن مفسدان اقتصادی شده است واضح است کسی که ویلای 42 میلیارد تومانی رشوه می دهد صدها برابر آن را خورده است گیریم شما ملک را تصرف کنید با آن مجرم فراری و پولی که از کشور خارج شده چه می کنید ؟؟ آیا در این بیست سال که ایشان صادقانه به صادق خدمت می کرد روسای قوه قضاییه از بغل دست خود بی خبر بوده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    پایه های فساد از کرونا بدتر شیوع پیدا کرده،سه دلیل بیشتر نداره،یک رنگ نبودن آحاد در برابر قانون(با خودی ها مماشات میشه)، دروغ (مادر همه گناهان که حتی مخفی کردن حقایق خودش دروغه) و مماشات و مسامحه.با این شانتاژها هم درست بشو نیست،بنیادی باید درست شه

  • علی محمد نصیری

    ای دادوبیداد
    االبته باید به این دادستان های جوان احسنت گفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار