گوناگون

پلیس فتا كرمان كلاهبردار ۹۷۰ میلیونی را در تهران دستگیر كرد

پارسینه: رئیس پلیس فتا كرمان گفت:متهم فراری كه از یكی از شهروندان كرمانی 970 میلیون ریال كلاهبرداری كرده بود در عملیات پلیسی، در پایتخت دستگیر شد.

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ "كامبیز اسماعیلی" گفت: یكی از شهروندان كرمانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت كه فردی به نام سیامک كه اهل و ساكن تهران است طی دو سال ارتباط اینترنتی مبلغ 970 میلیون ریال از وی دریافت و حالا بعد از گذشت این مدت تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی می نماید.

وی افزود: از این رو تیمی از كارآگاهان مجرب این پلیس تشكیل و این پرونده در دستور كار قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: بعد از بررسی های اولیه هویت اصلی متهم شناسایی و مشخص شد وی در شبكه های اجتماعی با چرب زبانی اقدام به فریب خانم‌ها نموده و به طرق متفاوت از آنان سوء استفاده می‌نماید.

وی بیان داشت: با تلاش كارشناسان این پلیس محل كار متهم در یكی از شهرهای اطراف تهران شناسایی و بلافاصله پس از اخذ نیابت قضائی تیمی از مامورین عملیات ویژه این پلیس به تهران عزیمت و متهم را دستگیر نمودند.

رئیس پلیس فتا كرمان با توجه به كشوری بودن این پرونده از هموطنان خواست در صورتی كه به این روش مورد كلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان كرمان مراجعه نمایند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار