گوناگون

جزئیات جذب «معلمان‌ وظیفه» در آموزش و پرورش+جدول افراد مجاز برای ثبت‌نام

پارسینه: مشمولین واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مُهر غیبت که تاریخ اعزام آنها از اسفندماه 91 تا تیرماه 92 است، می‌توانند برای تدریس در آموزش و پرورش به عنوان «معلم وظیفه» ثبت‌نام کنند.


مرحله

افراد مجاز برای ثبت نام

پایان ثبت نام و ارسال اسامی به گزینش

دریافت پاسخ گزینش

ارسال اسامی پذیرفته شدگان به حوزه ستادی

اول

دارندگان برگه اعزام یکماسفندماه 91 الی 30 تیرماه 92

18بهمن ماه
1391

14فروردین 1392

اردیبهشت 9

1392

دوم

دارندگان برگه اعزامیکم اردیبهشت ماه 92 الی30 تیرماه 92

دوم اسفندماه 1391

29فروردین 1392

سوم

دارندگان برگه اعزامیکم اردیبهشت‌ماه 92 الی 30 تیرماه 92

23اسفندماه

1391

7اردیبهشت 1392


در این بخشنامه آمده است: داوطلبان ‌باید در هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه، به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی روانی، متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و برگه آماده به خدمت پذیرفته‌شدگان باید ممهور به مُهر انجام واکسیناسیون باشد.

برنامه وزارت آموزش و پرورش، انتخاب مشمولینی است که کسر خدمت ندارند؛ متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات ناصحیح و ناقص، ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از «خروج قبل از پایان سال تحصیلی» هستند.

در این بخشنامه تأکید شده است: به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم در دوره متوسطه صرفاً در شاخه‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش به عنوان استادکار (در رشته تحصیلی مرتبط) مجاز خواهد بود.

اشتباه در ثبت مشخصات پذیرفته‌شدگان (به ویژه کد ملی)، موجب حذف فرد شده و مسئولیت آن به عهده اداره کل آموزش و پرورش استان است.

بخشنامه به‌کارگیری معلمان‌وظیفه از سوی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار