گوناگون

از کجا می توانیم بهترین مارک های شامپوی خارجی اصل را در ایران تهیه کنیم؟

از کجا می توانیم بهترین مارک های شامپوی خارجی اصل را در ایران تهیه کنیم؟

بسیاری از برندهای معروف خارجی مثل لورآل، کلیر، هد اند شولدرز و غیره در بعضی از فروشگاه‌های داخلی نمایندگی رسمی دارند.

پارسینه: صنعت محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، یکی از پرفروش‌ترین کالاهای مصرفی را در هر جامعه‌ای در جهان به‌فروش می‌رساند. بسیاری از برندهای مشهور خارجی از جمله بازیگران قدرتمند این صنعت هستند که بازار آزاد فروش انواع محصولات بهداشتی از جمله شامپو را در اختیار دارند. بازار ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از برندهای معروف خارجی مثل لورآل، کلیر، هد اند شولدرز و غیره در بعضی از فروشگاه‌های داخلی نمایندگی رسمی دارند.

 

بنابراین، چه راهی برای خرید شامپوهای اصل برندهای خارجی در ایران وجود دارد؟ از کجا متوجه شویم که یک فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی نماینده رسمی عرضه محصولات یک برند خارجی است؟ چه استراتژی‌هایی برای خرید موفق شامپوهای خارجی وجود دارند؟ پاسخ به همه این سؤالات، چیزی است که در ادامه این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

 

معروف‌‎ترین برندهای خارجی شامپو در ایران

قبل از اینکه با فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش محصولات بهداشتی و مراقبت از مو آشنا شوید، بهتر است برندهای خارجی پرفروش در ایران مثل برند هد اند شولدرز را بهتر بشناسید. برند Head and Shoulders در کنار برندهای معروف دیگری مثل Clear، Golden Rose و L'oreal از جمله برندهای موفق تولید کننده Shampoo هستند که برای مردان و زنان عرضه می‌شوند.

بازار ایران، یکی از بزرگ‌ترین مشتریان شامپوهای برند هد اند شولدرز است و به‌همین دلیل، برندهای متفرقه برای فروش بیشتر، شامپوهای تقلبی را به بازار عرضه کرده‌اند. برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن این شامپوهای خارجی و بهره‌مندی از ویژگی‌های مفید آن‌ها باید از یک فروشگاه معتبر ایرانی خرید کنید.

 

فروشگاه‌های معتبر برای خرید شامپو خارجی اصل

فروشگاه‌های معتبری مثل Amazon در بازار بین‌المللی فعالیت می‌کنند و محصولات اصل بهداشتی و مراقبت از پوست و مو را به مشتریان می‌فروشند. از بین فروشگاه‌های ایرانی هم فروشگاه اینترنتی خانومی، یکی از معروف‌ترین مراکز فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوست و مو است. این فروشگاه اینترنتی با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نشان اعتماد الکترونیکی، نمایندگی رسمی برندهای خارجی از جمله هد اند شولدرز و کلیر را دارد. بنابراین، خیالتان از بابت خرید شامپو از بهترین مارک‌های خارجی اصل راحت خواهد بود.

بیش از ده‌ها برند خارجی معروف در زمینه آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوست و مو در این فروشگاه ایرانی فعالیت می‌کنند و محصولاتشان با قیمت واقعی عرضه می‌شود. همچنین، تخفیف‌های معقولانه‌ای هم برای محصولات از جمله شامپوهای خارجی اصل لحاظ شده است که لذت خرید آنلاین را دوچندان می‌کند.

 

5 نکته مهم برای خرید شامپوی خارجی اصل در ایران

Screenshot 2024-03-11 120533

 

همان‌طور که برای خرید یک لپ‌تاپ به نکات مهمی توجه می‌کنید، استراتژی خرید شامپوی خارجی اصل در ایران هم 5 نکته مهم دارد که در ادامه با هر کدام از آن‌ها آشنا می‌شوید:

 

1. بازار هدف را بشناسید

جالب است بدانید که همه برندهای خارجی تولید کننده شامپوهای اصل، یک بازار هدف مشخص دارند و کمپین‌های تبلیغاتی‌شان را هم به همان بازار هدایت می‌کنند. قبل از اینکه برای خرید شامپوی خارجی اصل اقدام کنید، ببینید که برند اصلی، تبلیغاتش را از کدام فروشگاه یا وب‌سایت به مشتریان عرضه می‌کند. این کار باعث می‌شود که مطمئن شوید، فروشگاه مورد نظرتان یک فروشگاه حرفه‌ای است.

 

2. با برندهای خارجی معروف بیشتر آشنا شوید

برندهای خارجی معروفی در زمینه تولید شامپوهای محبوب در جهان وجود دارند که مهم‌ترینشان عبارت‌اند از:

  • پاتنی (Pantene)
  • داو (Dove)
  • هد اند شولدرز (Head and Shoulders)
  • جان فریدا (John Frieda)
  • کلایرول هربال اسنسز (Clairol Herbal Essences)
  • شی مویسچر (Shea Moisture)
  • لورآل (L’Oreal)

وقتی که با نام برندهای خارجی معروف آشنا باشید، در حین خرید شامپو دچار اشتباه نمی‌شوید. گاهی پیش می‌آید که یک شامپوی ایرانی که نام برندش شبیه برندهای خارجی است (مثل فولیکا، بوتانیس، لافارر و سریتا) را با شامپوی خارجی اشتباه می‌گیرید. در نتیجه بهتر است از قبل بدانید چه شامپوی خارجی خاصی را می‌خواهید خریداری کنید.

 

 3. بررسی نمادهای معتبر در فروشگاه‌های اینترنتی

اگر می‌خواهید شامپوی خارجی مد نظرتان را از یک فروشگاه اینترنتی خریداری کنید، حتماً به 3 نماد معتبر در این وب‌سایت‌ها دقت کنید. این 3 نماد عبارت‌اند از:

  • نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) از وب‌سایت samandehi.ir
  • نشان عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی
  • نماد اینماد (اعتماد الکترونیک) از وب‌سایت eNAMAD.ir

وب‌سایت‌های فروشنده محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو که فاقد این نمادهای هستند، احتمالاً شامپوهای خارجی اصل را به شما نمی‌فروشند. همچنین، لازم است که نمادها و لوگوی مربوط به هر کدام از برندهای خارجی را در فروشگاه اینترنتی بررسی کنید.

 

4. قیمت واقعی شامپو را چک کنید

بسیاری از فروشگاه‌های نامعتبر و غیرمجاز که نمایندگی رسمی برندهای خارجی را ندارند، محصولات تقلبی را با قیمت ارزان یا خیلی گران می‌فروشند. این استراتژی باعث می‌شود که مشتری تصور کند شامپوی مورد نظرش یک محصول از برندهای معروف خارجی است.

برای خرید بهترین مارک‌های شامپوی خارجی اصل در ایران، فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که محصولاتشان را با قیمت واقعی به مشتریان عرضه می‌کنند.

 

از فروشگاه‌های سطح شهر خرید کنم یا نه؟

بعضی از فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست و مو در سطح شهر، نمایندگی برندهای خارجی را دارند و شامپوهای اصل را می‌فروشند. با این حال، چنین فروشگاه‌هایی معمولاً مدرکی در مورد تأیید شدن توسط برندهای خارجی ندارند و نمی‌توان با خیال راحت از آن‌ها خرید کرد.

از طرفی، فروشگاه‌های سطح شهر معمولاً در بیشتر ساعات روز شلوغ هستند و خرید از آن‌ها باعث اتلاف وقت و انرژی می‌شود. با همه این تفاسیر، پیشنهاد ما خرید شامپوی خارجی اصل از یک فروشگاه اینترنتی معتبر ایرانی است.

 

آیا می‌توانم مستقیماً از سایت‌های خارجی خرید کنم؟

Screenshot 2024-03-11 120551

 

بله امکان خرید شامپوهای خارجی اصل از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خارجی مثل Amazon، Byride و sephora وجود دارد، اما قیمت محصولات معمولاً به دلار آمریکا هستند. با توجه به نوسان قیمت دلار، مدت‌زمان طولانی برای دریافت شامپو خارجی اصل و دشواری در خرید از این وب‌سایت‌ها چنین روشی اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

اگر قصد خرید اینترنتی شامپو خارجی اصل را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی معتبر که نمایندگی برندهای خارجی را دارند خرید کنید. اینطوری در زمان، هزینه و انرژی‌تان صرفه‌جویی کرده‌اید. همچنین، با خرید از وب‌سایت‌های فروشگاهی ایرانی که در زمینه فروش محصولات مراقبت پوست و مو فعالیت می‌کنند، می‌توانید از تخفیف‌های سال جدید هم بهره‌مند شوید و ارزان خرید کنید.

 

خرید شامپو خارجی اصل از فروشگاه ایرانی اصل!

متأسفانه، از محصولات مراقبت از پوست و موی خارجی از جمله شامپوها، نسخه‎های تقلبی بسیاری وارد بازار شده‎اند و آن‌ها را باید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کرد. برای اطمینان از خرید شامپوی خارجی اصل مناسب موهایتان کافی است جمله ** شامپوی خارجی اصل خانومی ** را در Google جست‌وجو کنید. فروشگاه اینترنتی خانومی، با برخورداری از نمایندگی رسمی برندهای خارجی در ایران، شامپوهای اصل را به مشتریان عرضه می‌کند.

اگر در مورد خرید شامپوی مناسب موهایتان در بین برندهای خارجی نمی‌توانید تصمیم بگیرید و نیاز به مشاوره تخصصی دارید، با شماره‌تلفن 79186000 – 021 تماس بگیرید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار