گوناگون

زن ۲۳ ساله متجاوز به پسران نوجوان در دادگاه حاضر شد+ عکس

زن 23 ساله متجاوز به پسران نوجوان در دادگاه حاضر شد+ عکس

زن جوان آمریکایی در فلوریدا به اتهام تجاوز آشکار به حداقل سه پسر نوجوان دوازده تا پانزده ساله در برابر قاضی ایستاد و از خود دفاع کرد.

گزارش از علی علیزاده| به گزارش پارسینه به نقل از دیلی میل،  آلیسا آن زینگر، 23 ساله، اهل تامپا فلوریدا، به اتهام رفتار جنسی شرم آور و بدون ملاحظه با حداقل سه پسر نوجوان آمریکایی در مقطع راهنمایی، دستگیر و در دادگاه ایالتی حاضر و برای دفاع از اتهاماتش مقابل قاضی قرار گرفت.

وی متهم است به دفعات، حداقل سه مورد افشا شده، از طریق آنلاین و همچنین از نزدیک، قربانیان را مورد آزار جنسی ناآگاهانه قرار داده و از بی تجربگی آنها سوء استفاده کرده است.

2

تصاویر آلیسا در شبکه های اجتماعی با بازدید میلیونی مواجه شده و لحظه حضور وی با غل و زنجیر در برابر قاضی در دادگاه، با واکنش گسترده کاربران مواجه شده است. این در حالیست که آلیسا در کنار سایر متهمان به جرائم مواد مخدر، سرقت مسلحانه و تجاوز و درگیری خونین ایستاده است.

اتهام آلیسا از آن جهت جدی است که وی قبلاً به جرم اذیت و آزار جنسی دستگیر و سپس آزاد شده بوده و اینبار به اتهام تکرار جرم و افشای چهار مورد اذیت و آزار جنسی دوباره دستگیر شده است.

در پرونده آلیسا اتهاماتی از قبیل اذیت و آزار جسمی منجر به جراحت و صدمه جسمی هم ثبت شده و وی از این جهت هم با اتهام سنگین مواجه است.

شاکیان پرونده ادعا کرده اند، متهم برای اعتماد سازی خود را بجای دختر نوجوان چهارده ساله جا زده و با قربانیان ارتباط برقرار کرده است.

3

این پرونده از آن جهت برای پلیس و افکار عمومی مهم است که آلیسا نه تنها در یک مورد به رابطه جنسی متعدد با جوانترین قربانی خود پرداخته، بلکه با ثبت و ضبط فیلم از این عمل متجاوزانه، آنرا در شبکه اجتماعی اسنپ چت با سایر نوجوانان به اشتراک گذاشته است!

با اینکه در اغلب ایالات آمریکا سن قانونی و رشد کامل حداقل 18 سال محسوب می شود، آلیسا به جرم دو فقره تجاوز واشاعه فحشا و بد رفتاری و پنج مورد آزار و اذیت جنسی با قربانیان 12 تا 15 ساله متهم شده و اینبار به شکل جدی تر باید با عواقب و مجازات متناسب با جرائمش روبرو شود.

در حال حاضر و تا زمان رسیدگی کامل به جرائم درجه 2 این زن جوان، با قرار وثیقه به ازای هر اتهام 7500دلار از سوی دادگاه، آلیسا زینگر آزاد شده است.

4

در بخشی از پرونده بازجویی، یکی از قربانیان اذعان کرده متهم با او دست کم 30 بار رابطه جنسی نامتعارف تجربه و پیش از این هم با تعدادی پسر 13 تا 15 هم همین رفتار را انجام داده است.

پلیس با انتشار تصویر متهم، از سایر قربانیان احتمالی درخواست کرده برای تکمیل پرونده متهم، به اداره پلیس مراجعه کنند. بیم آن می رود آلیسا با اتهامات جدی تری روبرو بوده و با افزایش احتمالی تعداد قربانیان، این پرونده وارد فرآیند متفاوت و پیچیده تری شود.

 

 

ارسال نظر

  • Ali reza

    #تجاوز_جنسیت_ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار