گوناگون

حمله جنگنده‌های اسرائیل به استان حمص

حمله جنگنده‌های اسرائیل به استان حمص

منابع محلی بامداد چهارشنبه از وقوع انفجارهایی در استان حمص در مرکز سوریه خبر دادند.

به گزارش فارس، همچنین گفته می‌شود که پدافند هوایی ارتش سوریه در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان حمص است.

در ادامه رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از حریم هوایی شمال لبنان، مناطقی را در استان حمص هدف قرار دادند.

طبق گزارش‌ها، تاکنون حداقل ۱۰ مرتبه صدای انفجار مهیب شنیده شده و پدافند هوایی همچنان مشغول مقابله با موشک‌های متجاوز است.

رسانه‌های عربی با اشاره به هدف قرار گرفتن مناطق الأوراس و ریف القصیر در استان حمص، خبر دادند که بر اثر حملات جنگنده‌های اشغالگران در این مناطق آتش‌سوزی رخ داده است.

دقایقی بعد صابرین‌نیوز بر اساس گزارش‌های اولیه نوشت که حداقل ۷ نفر در حمله جنگنده‌های اشغالگران به منطقه الحمرا در حمص زخمی شدند.

همچنین تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یک آپارتمان به‌صورت کامل در تجاوز صهیونیست‌ها تخریب شده است.

در ادامه، شبکه «المیادین» گزارش داد که بر اثر حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محله الحمرا در حمص، یک کودک و یک زن سوری به شهادت رسیده‌اند.

لحظاتی بعد صابرین‌نیوز از شنیده‌شدن صدای انفجارهای جدید و مقابله دوباره پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های متجاوز در حمص خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار