گوناگون

فوری

شهادت دو فرمانده ارشد سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به دمشق

شهادت دو فرمانده ارشد سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به دمشق

منابع خبری از شهادت ۵ عضو سپاه پاسداران در حمله هوایی اسراییل به محله المزه خبر میدهند.

به گزارش «پارسینه»، در حمله هوایی اسرائیل به منطقه ای در دمشق، فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و جانشین ایشان به شهادت رسیدند. 

خبرگزاری دانشجو گزارش داد که سردار سرتیپ پاسدار یوسف امیدزاده و جانشین ایشان در حمله صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب پایتخت سوریه به شهادت رسیدند.

منابع خبری سوریه ای تعداد شهدای این حمله تروریستی را ۵ نفر عنوان کرده ند که همگی عضو سپاه پاسداران بودند.

العربیه عربستان عامل حمله را شلیک موشک توسط جنگنده های اسرائیلی به محله «المزه» در دمشق عنوان کرده است.

ساختمان مورد هدف در دمشق دارای ۳ طبقه و مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

 

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    جنگ مثل حمله موریانه در حال خوردن منطقه هست و متاسفانه قربانیان اصلی این جنگ و تنش و اختلافات انسانها و مردم منطقه با هر نژادی هستند . تا قبل از وقوع یک بحران بزرگ که مطمئناً کشور ما را درگیر خواهد کرد ، جلو اتفاقات کوچک را با گفتگو و گفتمان و تعامل بگیریم . گروهک شبه نظامی حوثی ها هم آرامش و امنیت را از مردم یمن گرفته اند و هم آرامش منطقه را مختل کرده اند ، در میان درگیری و ازدحام و شلوغی و جنگ عادل عارفها از لانه اشان بیرون آمدند و امروز در کشور ما و در کنار مردم ما زندگی می کنند و دعا می کنیم تا قبل از اقدامی دستگیر شوند . با میانجگیری از حوثی ها بخواهید که جنگ و تنش را پایان دهند و تمرکزمان را بر امنیت مردم و منطقه بگذاریم ، این ابرقدرتها و حوثی ها و حماس و حزب الله نیستند که ضرر می کنند ، بلکه ما ملت ایران هستیم که در جزیره ای که اطرافمان تروریست هست ، قرار گرفته ایم ، شعله ور شدن آتش جنگ مطمئناً دامن کشور ما را خواهد گرفت و قوم بربر طالبان و داعش خراسان ، تروریستهای پژاک و حوثی ها و ابرقدرتها ............ از این جنگ نفعها خواهند برد.

  • علی

    تنها راه موثر این است که فورا اتمی شوید. آزمایش علنی انجام داده واعلام کنید مثلا بیست تا هم ساخته اید برای دفاع

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار