گوناگون

آغاز فصل جدید تور کنسرت‌های ایران علیرضا قربانی با حمایت «توبانک»

آغاز فصل جدید تور کنسرت‌های ایران علیرضا قربانی با حمایت «توبانک»

فصل جدید تور کنسرت‌های ایران علیرضا قربانی دی‌ماه ۱۴۰۲ با حمایت توبانک در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، با حمایت توبانک شعبه مجازی بانک گردشگری، علیرضا قربانی از ۷ دی‌ماه بار دیگر با مخاطبانش در تهران و در هتل اسپیناس پالاس دیدار می‌کند و این در حالی است که این هنرمند چند قطعه جدید به رپرتوار خود اضافه خواهد کرد. مدیریت هنری این اجراها را حسام ناصری بر عهده دارد.

 
 
 

قربانی که پیش از این در تابستان امسال در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد و با حمایت توبانک به مدت ۳۰ شب میزبان علاقه‌مندان بود، دور تازه کنسرت‌های خود در ایران را نیز با حمایت شعبه مجازی بانک گردشگری برگزار خواهد شد.

 
 

در حالی که بلیت روزهای 7 تا 18 دی در زمان بسیار کمی به پایان رسیده است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت روزهای تازه از طریق اپلیکیشن توبانک اقدام کنند.

 

بر اساس این گزارش، روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ چهارمین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در طرح «۸شنبه» توبانک برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و نهادهای نظارتی برگزار شد، برندگان هفته چهارم مشخص شدند.


در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای محمد رهبری برنده یک دستگاه ps5 شد. همچنین خانم نیلوفر اله‌بیگی و آقای سیدمحسن سجادیان برندگان ساعت هوشمند چهارمین قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» توبانک شدند.

همچنین، خانم‌ها معصومه عفت‌پناه، زینت طاهرزاده ریزی و رعنا حقانی برندگان اندروید باکس و آقایان فراز بهرامی، علیرضا حیدری، محمدرضا قادری و ابوالقاسم محمدی برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.

لازم به ذکر است، پس از پایان جوایز هفتگی، یک مراسم قرعه‌کشی بزرگ، مقارن با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد.

برای افتتاح حساب، خرید بلیت کنسرت علیرضا قربانی و شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «۸شنبه» می‌توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و از آن خدمات گوناگون آن استفاده کنید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار