گوناگون

موفقیت بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

موفقیت بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

پارسینه: بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که به صورت آنلاین در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا در این دوره از ارزیابی، بانک سینا به دلیل عملکرد مناسب در حوزه بانکداری الکترونیک و تلاش برای ارتقاء زیرساخت‌ها و ارائه خدمات کیفی و مطلوب و همچنین انجام اقدامات مرتبط با اجرائی شدن بانکداری دیجیتال، صاحب تندیس برنزین سطح ۳ زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه اهتمام به رهبری دیجیتال شد که مهندس دلگشاد مدیرسیستم‌های نرم افزاری بانک سینا به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

جایزه ارزیابی ملی تحول دیجیتال با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال، طراحی و در ۳ سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)، ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری دیجیتال) و فردی (رهبری دیجیتال) برگزار می‌شود و به ارزیابی و معرفی برگزیدگان این بخش‌ها می‌پردازد.

از جمله اهداف چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال می‌توان به ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمانها، رهبران و متخصصان این سازمان‌ها اشاره کرد.

گفتنی است بانک سینا اخیرا به منظور همسو شدن با تحولات فناورانه و روزآمد جهانی، پروژه به روز رسانی طرح جامع فناوری اطلاعات با رویکرد تحول دیجیتال را با همکاری تیم مشاور از دانشگاه تهران آغاز کرده و در فرایند اجرای این برنامه که ۵ ماه به طول می‌انجامد، سطح بلوغ دیجیتال بانک بصورت چابک ارزیابی، چشم انداز دیجیتال ترسیم و پس از تحلیل شکاف، نقشه راه پروژه‌ها و اقدامات بانکداری دیجیتال نیز تدوین خواهد شد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار