گوناگون

کشمکش ایران خودرو و متقاضیان بر سر جایگزین پژو پارس؛چرا متقاضیان به خودروهای پیشنهادی رضایت نمی دهند؟

کشمکش ایران خودرو و متقاضیان بر سر جایگزین پژو پارس؛چرا متقاضیان به خودروهای پیشنهادی رضایت نمی دهند؟

بررسی خودروهای جایگزینی که توسط ایران خودرویی ها به متقاضیان پژو پارس پیشنهاد شده نشان می دهد محصولات یاد شده نه تنها چیزی کمتر از پژو پارس ندارند که امکانات بیشتری هم دارند.

پارسینهایران خودرو به دنبال این است تا بخشی ثبت نام کنندگان برای پژو پارس در دور اول فروش محصولات خودروسازان با مکانیزم نوبت دهی را که موعد تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ به بعد است را راضی کنند تا خودروی جایگزین تحول بگیرند، اما ثبت نام کنندگان برای این خودرو به یک دلیل حاضر نیستند از خودروی ثبت نامی خود کوتاه بیایند.

بررسی خودروهای جایگزینی که توسط ایران خودرویی ها به متقاضیان پژو پارس پیشنهاد شده نشان می دهد محصولات یاد شده نه تنها چیزی کمتر از پژو پارس ندارند که امکانات بیشتری هم دارند اما به رغم امکانات و رایط بروز تر باز هم متقاضیان بر تحویل گرفتن پژو پارس اصرار دارند.

۱۰ اسفند‌ماه سازمان استاندارد اعلام کرد که با «اخذ تعهدات اصلاح، بهبود و ارتقای کیفیت و ایمنی خودروهایی مانند پژو‌پارس که عیوب فنی، مقرره‌ای و بعضا کیفیت دارند» تولید این خودروها دست‌کم در فروردین ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

فاصله قیمت کارخانه و بازار پژو پارس ریشه اصلی نارضایتی مشتریان

به نظر می رسد ریشه این مساله را باید در فاصله قیمت کارخانه و بازار پژو پارس جست و جو کرد.

بررسی سد محصولاتی ایران خودرو نشان می دهد این خودروساز در حال حاضر سه مدل پژو پارس را در سبد محصولاتی خود دارد.

پژو پارس با موتور XU7P (پژو پارس سال)، پژو پارس با موتور XU7P با امکانات بیشتر(پژو پارس سال سفارشی) و پژو پارس مدل ELX با موتور XU7P.

مدل های پژو پارس یاد شده به ترتیب در کارخانه با قیمت های حدود ۲۹۴ میلیون تومان، ۳۰۹ میلیون تومان و ۳۳۴ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارند.

 

منبع: اکوایران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار