گوناگون

خرید و فروش «وام ازدواج» غیرقانونی است

خرید و فروش «وام ازدواج» غیرقانونی است

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خرید و فروش وام ازدواج غیرقانونی است و می‌تواند برای فروشندگان مشکل ساز شود.

امیر اسلامی صدر در گفت و گو با فارس اظهار کرد: متاسفانه اخیرا شنیده شده برخی از زوج های جوان نسبت به فروش امتیاز وام های ازدواج اقدام می کنند که این کار می تواند برای افراد مشکلات حقوقی ایجاد کند.

 

وی افزود: این روزها با اطلاعیه های متعددی مواجهیم که با اعلام یک شماره تلفن نسبت به خرید وام ازدواج زوج های جوان اقدام کرده و مبلغی را به عنوان حق امتیاز وام به افراد پرداخت می کنند اما پیامدهای ناشی از پرداخت نشدن اقساط متوجه فروشندگان خواهد بود.

 

این مسوول تصریح کرد: از آنجا که وام ها بنام افراد است در آینده در صورت پرداخت نشدن اقساط آن، از نظر قانونی فقط وام گیرنده مسوول است و افراد باید پاسخگو باشند و این وام از آنها دریافت خواهد شد، لذا فروش وام هم غیرقانونی و هم غیر شرعی است.

 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: این موضوع به صورت مکتوب به دادستانی هم اعلام شده تا با سوء استفاده کنندگان نیز برخورد صورت گیرد.

 

ارسال نظر

  • آزاده

    با سلام خرید و فروش وام ازدواج غیر قانونی است .خب بگوید مجازات آن چیست چه دستگاهی مسئول برخورد با این عمل است و خرید و فروش را به چه کسی و چگونه باید اطلاع داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار