گوناگون

اضافه شدن بی ام و به سامانه وارداتی ها

اضافه شدن بی ام و به سامانه وارداتی ها

به تازگی چهار مدل از خودروهای ب ام و به سامانه وارداتی ها اضافه شده اند. گفته می شود که بزودی عرضه محصولات ب ام و در بازار ایران از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از آخرین خودرو؛ با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبسایت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، چهار مدل از محصولات سواری بی ام و به فهرست عرضه اضافه شده اند. ب ام و ۳۱۸i، ب ام و ۲۲۰i گرند کوپ، ب ام و ۳۱۸i گرند کوپ و ب ام و X1 از جمله محصولات آلمانی هستند که حالا برنامه عرضه آن ها دنبال می شود. گفته می شود که احتمالاً عرضه این خودروها توسط شرکت پرشیا خودرو انجام خواهد شد.

ب ام و ۳۱۸i به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر مجهز است. این پیشرانه ۱۵۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های عقب این خودرو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۸.۴ ثانیه اعلام شده است.

در ب ام و ۲۲۰i با سبک گرند کوپ (گرند کوپه) به بازار ایران می آید، پیشرانه دو لیتری توربو شارژر مجهز استفاده شده است. این پیشرانه ۱۷۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان را به چرخ های جلو این خودرو می رساند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این سدان آلمانی ۷.۱ ثانیه است.

این خودرو شتاب ۹.۱ ثانیه را ثبت می کند

نسخه ۲۱۸i گرند کوپ پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو شارژر دارد. این پیشرانه ۱۳۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو هم از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و توان را به چرخ های جلو می رسد. این خودرو شتاب ۹.۱ ثانیه را ثبت می کند.

ب ام و X1 هم با نسخه تک دیفرانسیل به بازار ایران می آید. پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو شارژر دارد. این پیشرانه ۱۳۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو هم از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و توان را به چرخ های جلو می رسد. این خودرو شتاب ۹.۲ ثانیه را ثبت می کند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار