گوناگون

فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دی ۱۴۰۲

فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دی ۱۴۰۲

فیش حقوقی دی ماه بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایلنا؛ در حال حاضر فیش  حقوقی دی ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سایت تأمین اجتماعی قابل رؤیت است.

بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

در عین حال،  جدول زمان بندی واریز حقوق دی ماه ۱۴۰۲ مستمری بگیران تامین اجتماعی منتشر شد، پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود.

فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دی ۱۴۰۲

ماه گذشته تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ بر اساس حروف الفبا از بیستم آغاز و تا سی ام ادامه داشت. پیش بینی می شود که تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دی ماه ۱۴۰۲ نیز مانند ماه گذشته باشد.

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/) و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

رضا فیضی‌نژاد در این باره اظهار کرد: باتوجه به پیگیرهای انجام شده در برنامه هفتم توسعه، اگر موضوع متناسب‌سازی اجرا شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری باید به صورت ۹۰ درصد شاغل همتراز پرداخت شود که ۴۰ درصد آن باید در سال اول اعمال شود.

وی ادامه داد: میزان ۹۰ درصد حقوق شاغل همتراز به گونه‌ای است که در سال اول ۴۰ درصد، در سال دوم ۷۰ درصد و در سال سوم برنامه ۱۰۰ درصد این ۹۰ درصد پرداخت خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری افزود: با تصویب برنامه هفتم توسعه و اجرای آن در سال ۱۴۰۳، برای اعمال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و اعمال ۴۰ درصد شاغل همتراز در حقوق بازنشستگان طی سال اول به ۴۸ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است. به عبارتی در سال ۱۴۰۳ علاوه بر بودجه جاری، فقط برای اجرای متناسب‌سازی به ۴۸ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که در مجموع پنج سال (برنامه هفتم توسعه)، مبلغی معادل بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار را شامل می‌شود.

 

ارسال نظر

  • آرزو

    فیش رو نگاه کردیم چیز عجیبی ندیدیم همون رقم خرد با این همه گرانی

  • محمود

    آقای موسوی داداش این کاره نیستی شفاف سازی کن و استعفا بده
    چرا حقوق دیماه روز بیستم طبق روال واریز نشد؟!!
    از اول هم معلوم بود کار بزرگ مال آدم های کوچک مثل شما نیست . تو بدرد مدیریت ساختمان چهار طبقه هم نمی خوری !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار