گوناگون

تحویل کالا توسط فروشگاه زنجیره ای با خودروی خودران

پارسینه: امروزه دیگر تردیدی وجود ندارد که خیابان ها در آینده در تسخیر خودروهای خودران و بدون نیاز به راننده خواهند بود. اما به نظر می رسد روش های متنوعی برای استفاده از این خودروها ابداع شده است.

نیواطلس گزارش داد، یکی از این روش های استفاده از خودروهای یادشده برای انتقال انواع کالا و خریدهای مشتریان است.

برخی فروشگاه های زنجیره ای به دنبال اجرایی کردن طرح هایی در این زمینه هستند و از جمله آنها می توان به فروشگاه زنجیره ای کروگر اشاره کرد که طرح انتقال کالاهای خریداری شده مشتریان به منازل آنها را با استفاده از خودروهای خودران به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

اجرای این طرح به طور آزمایشی از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و بدین منظور یک شرکت نوپا به نام نورو با کروگر همکاری خواهد کرد. نورو که فعالیت خود را از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز کرده در زمینه تولید خودروهای کاملا خودران فعالیت می کند و موسسان آن از مهندسان شرکت های آلفابت و وایمو هستند.

کروگر دارای ۲۸۰۰ سوپرمارکت زنجیره ای در سراسر آمریکاست و از این نظر در این کشور رتبه دوم را در اختیار دارد. اجرای آزمایشی این طرح از اواخر سال جاری میلادی آغاز می شود.

ابعاد خودروی خودران تولیدی این شرکت به اندازه نصف خودروهای مسافربری عادی است و تنها برای تحویل سفارش های مشتریان مناسب است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار