گوناگون

زمان واریز یارانه جدید اعلام شد

زمان واریز یارانه جدید اعلام شد

آخرین اخبار و جزئیات درباره مرحله سوم طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی اعلام شد.

پارسینه: مرحله سوم طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونییک از ۱۸ فروردین ماه آغاز می‌شود.

مرحله سوم طرح فجرانه یارانه تشویقی و کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. در این طرح، «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان، به ازای هر نفر، از ۱۲۰ هزار تومان، به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز، از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

در این طرح، «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان، به ازای هر نفر، از ۱۲۰ هزار تومان، به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

تاریخ واریز یارانه‌ها تغییر کرده است؛ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط‌بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.

در فروردین ماه ۱۴۰۳ و بعد از نوروز ۱۴۰۳، اقشار مختلف جامعه، به ویژه دهک‌های کم‌درآمد باید منتظر واریزی‌های یارانه نقدی مختلف از سوی دولت باشند.

یارانه نقدی فروردین ماه ۱۴۰۳، طبق ماه قبل در سال گذشته ،در همان تاریخ پرداخت می‌شود و واریز سومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ، در ۱۷ الی ۱۸ فروردین ماه، همچون ماه‌های قبل شارژ می‌شود. بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به عنوان یارانه نقدی به حساب آنان واریز خواهد شد. 

یارانه دهک‌های یک تا سه، بیست‌وپنجم هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول، سی‌ام هر ماه واریز می‌شود.

طرح «فجرانه» کالابرگ الکترونیکی با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی، از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن ماه)، تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت ماه) اجرا می‌شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار