گوناگون

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا ریخت / دلار به کانال ۲۳ هزار تومانی برگشت

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا ریخت / دلار به کانال ۲۳ هزار تومانی برگشت

پارسینه: محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: قیمت هر اونس جهانی طلا بدون تغییر یک هزار و ۸۱۱ دلار و هر اونس نقره هم ۱۹ دلار و ۵۰ سنت است.

به گزارش پارسینه ؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: قیمت هر اونس جهانی طلا بدون تغییر یک هزار و ۸۱۱ دلار و هر اونس نقره هم ۱۹ دلار و ۵۰ سنت است.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۶۷۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۶۲۲ تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۸۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: در حال حاضر در بازار امروز حباب سکه ۹۵۰ هزار تومان است. نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد هم ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

منبع: پارسینه

ارسال نظر

  • ناشناس

    دلار از ۴۰ روز پیش به این طرف ۱۳ هزار تومن رشد داشته حالا ۲ تومن اومده پایین که هنوز معلوم هم نیست واقعییت داشته باشه.

  • ناشناس

    دلار هر وقت برگشت رو 15000 بیاید پز بدید وگرنه من آنم که رستم بود پهلوان فایده نداره!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار