گوناگون

توضیحات وزیر کشور درباره افزایش تعداد شهدای انفجار کرمان+فیلم

توضیحات وزیر کشور درباره افزایش تعداد شهدای انفجار کرمان+فیلم

«مکان انفجار‌ها قبل از ورودی به گلزار شهدا و ایست و بازرسی‌ها بوده است، بعد از حادثه، با حضور پرتعداد نیرو‌های امنیتی اوضاع در کنترل است و الان جمعی از مردم در حال عزاداری در مزار شهید سلیمانی هستند.»

وزیر کشور با اشاره به دو انفجار شدید با ساچمه‌های فراوان در محدوده گلزار شهدای کرمان گفت: مکان انفجار‌ها قبل از ورودی به گلزار شهدا و ایست و بازرسی‌ها بوده است.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی شامگاه ۱۳ دی ماه در محل گلزار شهدای شهر کرمان و در ارتباط تلویزیونی از سیمای مرکز کرمان، شهادت جمعی از هموطنان را در عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای این شهر را تسلیت گفت و بیان کرد: این مردم در راه نشان دادن عشق و علاقه خود به سردار دلها، توسط دشمنان جنایتکار، بی‌حیثیت و خبیث به خاک و خون کشیده شدند.

وی با اشاره به بازدید خود از دو نقطه وقوع حادثه گفت: عملیات تروریستی کار بزدلانه‌ای است و توسط آدم‌های زبون اتفاق افتاد.

وزیر کشور افزود: در فاصله کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای، و منجر به شهادت جمع زیادی از هموطنان شد. مجروحان حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شدند که عده‌ای نیز به دلیل شدت جراحات به شهادت رسیدند.

وحیدی بیان کرد: اگر چه قبلا ۱۰۳ نفر آمار شهدا اعلام شد، اما نام برخی به اشتباه دو بار ثبت شده بود که اکنون آخرین تعداد شهدا کمتر از ۱۰۰ نفر است و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح در حال مداوا و درمان هستند.

وزیر کشور گفت: مکان انفجار‌ها قبل از ورودی به گلزار شهدا و ایست و بازرسی‌ها بوده است، بعد از حادثه، با حضور پرتعداد نیرو‌های امنیتی اوضاع در کنترل است و الان جمعی از مردم در حال عزاداری در مزار شهید سلیمانی هستند.

وحیدی گفت: حادثه تلخی بود که نشان دهنده بغض و کینه دشمنان جمهوری اسلامی است، همان افرادی که نتوانستند وجود سردار سلیمانی را در اوج حماسه و مبارزه با تروریسم تحمل کنند، زائران و محبانش را در سالگرد سردار دل‌ها به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این عملیات تروریستی و کشتار افراد بیگناه همانند جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افکار حاکم بر جریان تروریسم در جهان است.

وحیدی افزود: تصور باطلی است که دشمنان ما شکست خود از رزمندگان در صحنه را از مردم عادی انتقام می‌گیرند. حتما سیلی محکمی را بابت آن دریافت می‌کنند.

وزیر کشور به حضور وزیر بهداشت و بازدید از بیمارستان‌ها و روند درمان مجروحان اشاره کرد و گفت: گزارشی از کمبود در بیمارستان‌ها نداریم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار