گوناگون

روش جدید کنترل سارقان از زبان سردار رادان

روش جدید کنترل سارقان از زبان سردار رادان

فرمانده کل فراجا گفت: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده‌اند یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته‌اند (۳ سابقه)، در طول ۱۰ سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند.

به گزارش پارسینه و به نقل از همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در جریان سفر به لرستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلین احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم‌آباد به کنترل مجرمان سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و گفت: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده‌اند و یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته‌اند (۳ سابقه) در طول ۱۰ سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند در چند استان و بعد از آن در سطح کشور بیشتر انجام خواهد گرفت تا مردم طعم آرامش را بیشتر حس کنند.

وی با تاکید بر بهبود وضع معیشتی کارکنان، خاطرنشان کرد: ما خدمت حضرت آقا رسیدیم عرض کردم که ما از نادر سازمان‌های مسلحی هستیم کمترین منزل سازمانی را داریم.

وی افزود: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم تا یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت داده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

سردار رادان در ادامه با اشاره به سهم ۱۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه های سازمانی خاطرنشان کرد: در تاریخ انتظامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است؛ اما انتظار داریم با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال و با تلاش سردار الهی که در موضوع انتظامی و تعامل با مردم و سازمان‌ها موفق عمل کردند این موضوع نیز به نتیجه برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان‌کرد: لرستان از استان‌هایی است که بنده با رزمنده‌ها و همکاران خاطرات زیادی در زمان جنگ و در زمان ماموریت‌های مختلف در استان‌های مختلف داشتم و سهم شهدای استان هم در انتظامی سهم قابل توجه است و این به واسطه اینکه در استان های دیگر ماموریت می‌پذیرد.

وی با اشاره به نقش لرستانی‌ها در ایجاد امنیت کشور گفت: وقتی می‌خواهیم نقش را بررسی کنیم بایستی یک تجربه و یک پیامد را بسنجیم تا نقش را بدانیم، تجربه من اینجا می‌گوید که بچه‌های لرستان خودشان را محدود به منطقه لرستان نکردند و همه جاهای کشور را به عنوان وطن دانسته و ماموریت انجام می‌دهند و سهم انتظامی هم ما الان در اکثر استان‌ها که ماموریت پذیر و مامور پذیر هستند از بچه‌های لرستان هستند و شاهد مدعایش هم اینکه سهم شهدای استان زیاد است و منطقه قابلیت جذب فراوانی دارد و اشتیاق به جذب هم هست که مایه افتخار است‌.

وی در پایان با اشاره به این که استان لرستان استانی است که به واسطه داشتن مردمی خوب مشکلات امنیتی انتظامی که دارد قابل حل شدن است، گفت: امشب در جلسه‌ای که با همکاران خواهیم داشت وضیعت انتظامی و امنیتی استان را بررسی کرده و سعی خواهیم کرد در این حوزه به انتظامی استان کمک کنیم انشاءالله.

در ادامه نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتظامی کشور در ایجاد امنیت و در زندگی مردم کارنامه ممتاز و درخشانی دارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار