گوناگون

گراوند:در حوزه امنیت ملّی یک لحظه غفلت هم جایز نیست

گراوند:در حوزه امنیت ملّی یک لحظه غفلت هم جایز نیست

پارسینه: استاندار بوشهر عنوان کرد: در حوزه امنیت ملی و پاسداری از مرز‌ها یک لحظه غفلت هم جایز نیست و پدافند غیرعامل یکی از ضرورت‌های این بخش است که باید مد نظر قرار گیرد.

عبدالکریم گراوند در همایش هفته پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار کرد: پدافند غیرعامل باید به یک گفتمان، باور، اعتقاد و هم افزایی برای حیات بخشیدن به جامعه و حفاظت از سرمایه‌های مادی و انسانی تبدیل شود.

وی با اشاره به آماری از وقوع جنگ در تاریخ بشر بیان کرد: در تاریخ ۵ هزار ساله بشری ۱۴ هزار جنگ صورت گرفه و در این میان ۴ میلیارد نفر از مردم جهان کشته شده اند که تنها در ۲۶۸ سال از تاریخ بشریت، جنگی به وقوع نپیوسته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در قرن بیستم ۲۲۰ جنگ با ۲۰۰ میلیون کشته ثبت شده است، بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید باید آماده باشیم یک تجربه بشری است، با تدابیر مقام معظم رهبری نهاد نوپای پدافند غیرعامل شکل گرفت و امروز شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.

گراوند تاکید کرد: در حوزه دفاع از کشور و نیروی انسانی همه باید با بهره گیری از روش‌های عالمانه و ظرفیت نخبگان عمل کنیم.

وی با قدردانی از عملکرد سازمان پدافند غیرعامل و مدیران اجرایی استان در کارگروه‌های ذیل پدافند غیرعامل تصریح کرد: باید تلاش کنیم آمادگی‌ها در حوزه پدافند غیرعامل بیش از گذشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار